Geplaatst: 20 september 200519 jaren comment_227145 HOoii allemaal wie kan mij helpen?? nou kijk! ik heb die 2.0 gedouwnlood enzo maar als ik gta opstart en ik druk op tab dan hoort dat scherm te komen maar dat komt bij mij niet Alvast bedankt hulpeloze jongen
Geplaatst: 20 september 200519 jaren comment_227151 als je je toetsen combinatie veranderd hebt is het ook een andere toets als tab. moet je gewoon de toetsen allemaal eens proberen.
Geplaatst: 20 september 200519 jaren Auteur comment_227194 als je je toetsen combinatie veranderd hebt is het ook een andere toets als tab.moet je gewoon de toetsen allemaal eens proberen. Ke zal het proberen bedankt alvast
Geplaatst: 20 september 200519 jaren Auteur comment_227341 als je je toetsen combinatie veranderd hebt is het ook een andere toets als tab.moet je gewoon de toetsen allemaal eens proberen. Ke zal het proberen bedankt alvast HET LUKTE NIET Heeft iemand nog wat anders?
Geplaatst: 20 september 200519 jaren comment_227362 Heb je hem wel goed geinstalleerd? Als je op new game drukt en dan klaar is met laden hoor je al meteen iets te zien krijgen, van wie hem gemaakt heeft enzo. dan hoor je gewoon op tab te kunnen drukken.... .
Geplaatst: 21 september 200519 jaren Auteur comment_227695 Heb je hem wel goed geinstalleerd?Als je op new game drukt en dan klaar is met laden hoor je al meteen iets te zien krijgen, van wie hem gemaakt heeft enzo. dan hoor je gewoon op tab te kunnen drukken.... . Doe ik ook lukt niet weet iemand anders nog een iets?
Geplaatst: 21 september 200519 jaren comment_227701 er is een speciaal topic voor noob mod v2.0 vragen topic
HOoii allemaal wie kan mij helpen??
nou kijk! ik heb die 2.0 gedouwnlood enzo maar als ik gta opstart en ik druk op tab dan hoort dat scherm te komen maar dat komt bij mij niet
Alvast bedankt
hulpeloze jongen