Geplaatst: 21 september 200519 jaren comment_227739 Weet iemand hoe je met de motor de trucs enzo kan doen? Ik heb het van een vriendje gekocht (nu geen vriendje meer) maar die had de handleiding erniet ingedaan Dus wie het weet is een Engel wel de toesten graag, doe alleen met toetsenbord en muis Bewerkt: 21 september 200519 jaren door bewaak431
Geplaatst: 2 juni 200718 jaren Auteur comment_695735 ok, vandaag heb ik het spel legaal gekocht. ook GTA3 (die speelt me broer nu) maar ook in de vorige die ik had. weet ik niet hoe je als je een pistool heb, hoe je dan zo'n rood-rondje om iemand heen krijgt dat hij direct op die persoon schiet. in dit filmpje doet iemand dat (bij 2:38) Ik hoop dat iemand het weet. Bewaak431
Geplaatst: 2 juni 200718 jaren comment_695740 Dat kan alleen maar op de PS2. Je zult op de PC gewoon met de muis moeten mikken.
Geplaatst: 2 juni 200718 jaren comment_695742 ok, vandaag heb ik het spel legaal gekocht.ook GTA3 (die speelt me broer nu) maar ook in de vorige die ik had. weet ik niet hoe je als je een pistool heb, hoe je dan zo'n rood-rondje om iemand heen krijgt dat hij direct op die persoon schiet. in dit filmpje doet iemand dat (bij 2:38) Ik hoop dat iemand het weet. Bewaak431 Dit kan eigenlijk alleen met de PS2. Als je het spel dus op de PC hebt gekocht, want dat maak ik hier uit op, dan moet je gewoon vrij richten. Met de PS2 is het richten je wat makkelijker gemaakt doormiddel van de rode geval. Op de PC zit deze optie ook, maar dat is lang zo goed niet als die van de PS2. Ga in dat geval naar; options > controller setup. Bovenaan moet in jou geval dan 'classic controls' staan, zo kun je op de PC ook automatisch richten, maar het gaat ten koste van de gameplay. Je kan dan niet meer vrij rondkijken.
Geplaatst: 2 juni 200718 jaren Auteur comment_695743 Bij sommige PC versie's zie ik het ook juist. IS er dan een MOD ofzo voor? Bewaak431 Edit: Matthijs, ok, is er dan een MOD dat ervoor zorgt dat je dan wel vrij kan rondkijken? Bewaak431 Bewerkt: 2 juni 200718 jaren door bewaak431
Weet iemand hoe je met de motor de trucs enzo kan doen?
Ik heb het van een vriendje gekocht (nu geen vriendje meer)
maar die had de handleiding erniet ingedaan
Dus wie het weet is een Engel
wel de toesten graag, doe alleen met toetsenbord en muis
Bewerkt: door bewaak431