Geplaatst: 21 september 200519 jaren comment_228026 hey ik heb een vraag ik wou iets gaan maken dat er geen gewoon peds meer lopen maar allemaal soldaten en allemaal legervoertuigen rond rijden weet iemand hoe ik dat moet doen. ps het is voor Vice City.
Geplaatst: 21 september 200519 jaren comment_228028 Stappenplannen pwnen de wereld Hmm.. bij naderinzien toch geen stappenplan. Wat je precies wilt kan allemaal met mission coding. Dit valt mogelijk ook te doen met memory hacking. Ik zal kijken wat ik voor je kan maken. Je zal wel zelf moeten testen aangezien ik nu niet VC op me pc heb staan.
Geplaatst: 21 september 200519 jaren Auteur comment_228030 Stappenplannen pwnen de wereld Hmm.. bij naderinzien toch geen stappenplan. Wat je precies wilt kan allemaal met mission coding. Dit valt mogelijk ook te doen met memory hacking. Ik zal kijken wat ik voor je kan maken. Je zal wel zelf moeten testen aangezien ik nu niet VC op me pc heb staan. is goed ik test wel maar waar kan je dat memory hacking leren? 1. Leer eerst programeren e.d.2. Laat maar in mij over. is goed. Bewerkt: 21 september 200519 jaren door gangster28
Geplaatst: 21 september 200519 jaren comment_228031 Stappenplannen pwnen de wereld Hmm.. bij naderinzien toch geen stappenplan. Wat je precies wilt kan allemaal met mission coding. Dit valt mogelijk ook te doen met memory hacking. Ik zal kijken wat ik voor je kan maken. Je zal wel zelf moeten testen aangezien ik nu niet VC op me pc heb staan. is goed ik test wel maar waar kan je dat memory hacking leren? 1. Leer eerst programeren e.d. 2. Laat maar in mij over.
hey ik heb een vraag ik wou iets gaan maken dat er geen gewoon peds meer lopen maar allemaal soldaten en allemaal legervoertuigen rond rijden weet iemand hoe ik dat moet doen.
ps het is voor Vice City.