Geplaatst: 22 september 200519 jaren comment_228270 Hey mensen! Ik heb (vind ik) een mooie skin gemaakt voor GTA Vice City, Alleen nu is mijn vraag: Hoe zet ik hem te 'download' zonder dat degene die hem download hem er zelf in moet zetten, bijv. als ik hem Upload op GTAGarage. Hopelijk kunnen jullie me helpen... (sorry als dit het verkeerde Topic is) Alvast bedankt! DaddyPimp Bewerkt: 22 september 200519 jaren door DaddyPimp
Geplaatst: 22 september 200519 jaren comment_228426 ik snap je vraag niet helemaal Bedoel je dat als je dus die skin hebt gedowload dat je hem niet zelf in de map van Skins moet zetten ?
Geplaatst: 22 september 200519 jaren comment_228435 Hey mensen!Ik heb (vind ik) een mooie skin gemaakt voor GTA Vice City, Alleen nu is mijn vraag: Hoe zet ik hem te 'download' zonder dat degene die hem download hem er zelf in moet zetten, bijv. als ik hem Upload op GTAGarage. Hopelijk kunnen jullie me helpen... (sorry als dit het verkeerde Topic is) Alvast bedankt! DaddyPimp bedoel je als hij hem opend dat hij er meteen in zit?
Geplaatst: 22 september 200519 jaren Auteur comment_228554 Hey mensen!Ik heb (vind ik) een mooie skin gemaakt voor GTA Vice City, Alleen nu is mijn vraag: Hoe zet ik hem te 'download' zonder dat degene die hem download hem er zelf in moet zetten, bijv. als ik hem Upload op GTAGarage. Hopelijk kunnen jullie me helpen... (sorry als dit het verkeerde Topic is) Alvast bedankt! DaddyPimp bedoel je als hij hem opend dat hij er meteen in zit? Ja, als ik mijn skin bijv. op GtaGarage te download zet.... Dat de mensen hem niet zelf in de map hoeven te zetten, maar dati 'ie dat automatisch doet... snappen jullie het nog?
Hey mensen!
Ik heb (vind ik) een mooie skin gemaakt voor GTA Vice City,
Alleen nu is mijn vraag: Hoe zet ik hem te 'download' zonder dat degene
die hem download hem er zelf in moet zetten, bijv. als ik hem Upload op GTAGarage.
Hopelijk kunnen jullie me helpen...
(sorry als dit het verkeerde Topic is)
Alvast bedankt!
DaddyPimp
Bewerkt: door DaddyPimp