Jump to content
Geplaatst:
comment_228799

<span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span>

Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address.

Regels:

  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten.
  • maximaal 2 post per dag p/p.

-----------------------------

Dan begin ik maar hè :)

Dit is een opslag ruimte :engel:

post-121-1127486360.jpg

  • Reacties 2.8k
  • Bezichtigingen 189.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_228810

Ik post ook maar wat screens :Y.

screen900fh.jpg

Deze had ik een hele tijd geleden gemaakt, een brug voor in GTAIII naar het andere eiland.

screen1578ei.jpg

Een gebouw dat ik had gemaakt voor mijn kavel in GTI

screen1609jy.th.jpg

Een huisje in San Andreas

screen1664vt.jpg

Deze screen had ik gister gemaakt van een VC Politie auto op mijn eigen eilandje.

De screen is gemaakt in 3ds max 7

Leuk topic Bradley, kan ik eindelijk een screen van mijn modellen posten zonder een mod eraan vast te binden ;).

Geplaatst:
comment_228836

Hier een paar screens van mij uit de Zwolle Mod,

(ikzelf woon niet in Zwolle)

No.1

abnamrofinished2zr.th.png

No.2

abnamrofinished25hl.th.png

No.3

abnamrofinished34ul.th.png

Er zitten alleen een paar overbondige lijnen in, alleen die kan ik niet weghalen,

En de textures moeten nog een beetje verplaatst worden...

Bewerkt: door DaddyPimp

Geplaatst:
comment_229366

mijn gebouwtje:

[Gebouw]

wat vinden jullie ervan? hij heeft 539 poly's

aangezien je 2 gebouwen mag posten en ik er net weer 1tje heb gemaakt voor het industrie terrein die ik ga maken, laat ik euhm wel ff zien hier:

19gn.jpg

23bi.jpg

43zs.jpg

met dank aan ICECOLDKILLER voor de textures die ik zowat allemaal van zijn foto album heb :klap:

foto's ingame:

fr18jy.jpg

fr23tw.jpg

fr39sb.jpg

Bewerkt: door kaaspizza

Geplaatst:
comment_230692

Haha, bij een van jouw screens staat die nooduitgang teken op z'n kop. Ziet er wel vet uit (met mij textures :puh: )

Bewerkt: door ICE COLD KILLA

Geplaatst:
comment_230702
Haha, bij een van jouw screens staat die nooduitgang teken op z'n kop. Ziet er wel vet uit (met mij textures :puh: )

jah anders zit ie op de kop in de game bij mij tenminste :puh:

mjah nog wat plaatjes:

fotos8dc.jpg

@kees met 3ds max 7

Bewerkt: door kaaspizza

Geplaatst:
comment_231824

Dit is een model van mij:

thecapitolplaatje40zw.th.png

thecapitolplaatje51le.th.png

Mischien heb je hem al in het GTA BUrnout topic gezien, maar ik vond hem toch wel mooi genoeg om hier even te posten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_231877

@gangster28. Heb je dat zelf gemaakt ? of ben je hem aan het editen ?

@kees1991, Gedult, dit lukt niet in 1 dag, dit is een kwestie van maanden tot jaren.

Rate:

Daddypimp:

5'8

Textures staan niet echt mooi geplaatst, (maar wel mooi bank stijl), geen mooie scale model.

Kaaspizza

7'9

Mooi model, mooie textuur gebruik die echter ook goed gescaled zijn.

Rick_mense

7'7

Mooi model, minder mooi texture gebruik, voor de rest een gewoon goed object.

Geplaatst:
comment_231925
@gangster28. Heb je dat zelf gemaakt ? of ben je hem aan het editen ?

ben een beetje handig aan het worden met het programma het was eerst de admiral uit vc de normale.(bijna klaar laat het eind reslutaat ook wel zien)

als deze een beetje gelukt is ga ik een bestaande auto na bouwen.

hier iets voor op het dak van een gebouw.

Maximale breedte is 640 pixels !

@Bradley H. was iets groter dan verwacht.

Bewerkt: door Wauzie

Geplaatst:
comment_231959
@gangster28. Heb je dat zelf gemaakt ? of ben je hem aan het editen ?

ben een beetje handig aan het worden met het programma het was eerst de admiral uit vc de normale.(bijna klaar laat het eind reslutaat ook wel zien)

als deze een beetje gelukt is ga ik een bestaande auto na bouwen.

hier iets voor op het dak van een gebouw.

Maximale breedte is 640 pixels !

@Bradley H. was iets groter dan verwacht.

Om eerlijk gezegd vind ik hem niet zo super.

Je kan dat soort simpele dingen makkelijk in 3ds max 7 maken, daar kan je ook nog eens zorgen dat de verhoudingen kloppen :Y.

In 3ds max 7 hoef je alleen maar een box te maken en daar textures op te plakken. Na het volgen van een tutorial uit de Master Tutorial List moet dat zeker lukken :).

Geplaatst:
comment_232713

Laat ik dan maar ff een modeltje showen:puh:

@kaaspizza, je moet meer poly's gebruiken voor je bochten als je ze bend, want nu ziet ie er hakelig uit ;)

Check hier mijn models:

Mijn ditbike circuit:

rallyscreen83eg.th.jpg

Mijn kantoorgebouw:

naamloos22xy.th.png

dat waren er een paar

Bewerkt: door Big Bear

Geplaatst:
comment_232750

@Dirtbike: ziet er erg leuk uit. 7.3 Ik geef je een tip, gebruik èèn keer MeshSmooth in Editable polygon. Dan loopt het nog mooier af.

@Kantoorgebouw: Dit gebouw is ietsjes minder. 6.3 Ik vind hem jammer dat de textuur is uitgerekt. Een tip, zet er nog iets van een torentje op of zo, om het nog leuker te maken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.