Jump to content
Geplaatst:
comment_228799

<span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span>

Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address.

Regels:

• Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten.
  • maximaal 2 post per dag p/p.

-----------------------------

Dan begin ik maar hè :)

Dit is een opslag ruimte :engel:

post-121-1127486360.jpg

• Reacties 2.8k
  • Bezichtigingen 189.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_473720
Opzich wel een leuk gebouw, misschien kun je het 'boxy' eraf halen door een overkapping erbij te plakken aan de zijkant ofzo. Of iets in die zin. Maar het zal best mooi worden :).

Ach het word zo'n oude binnenstad waar allemaal hoge gebouwen en wolkenkrabbers enzo staan, dus dat hoekige moet juist zo blijven ;).

Maar aan de andere kant heb je ook wel gelijk, ik zal eens kijken wat ik kan doen :puh:.

Geplaatst:
comment_473825

Ik zal het proberen al word het onderste zeer lastig al wil ik dat mozaïk maken ;).

Ik zou het natuurlijk high-poly kunnen doen, dat zou mooier zijn dan alleen die texture erop knallen :puh:.

Geplaatst:
comment_473994

Ben net begonnen met moddelen en het is wat primitief. :$

het is een caddy met een golfbal er op en ik wil hem in san andreas zetten maar als ik hem er in zet

zie ik alleen de achterbumper en de lichten. weet iemand wat ik moet doen om een de textures er op te krijgen? :?

post-48963-1153606752.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.