Jump to content
Geplaatst:
comment_228799

<span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span>

Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address.

Regels:

  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten.
  • maximaal 2 post per dag p/p.

-----------------------------

Dan begin ik maar hè :)

Dit is een opslag ruimte :engel:

post-121-1127486360.jpg

  • Reacties 2.8k
  • Bezichtigingen 189.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_476879

Als je nou eens een plane eronder gooit met een gras texture, en je maakt wat palen waarop die snelwegen

kunnen rusten, dan heb je al een veel mooiere render dan wat je nu laat zien. Want wat wegen door elkaar

is niet echt interessant. Probeer er dus iets realistsich van te maken, kijk maar naar muholland intersection

in GTA SA als je niet genoeg inspiratie hebt.

Mvg, Wazuup :bier:

Geplaatst:
comment_477065

Ey Wazuup, dat komt nog. Ik maak namelijk eerst snelwegen en andere belangrijke wegen, en daarna prop ik er een eiland onder. En die palen komen ook nog, maar omdat ik eerst de wegen en pas daarna de ondergrond maak, weet ik nog niet hoe ik de palen ga zetten, dus dat komt ook nog. en die palen die je al zag, was voor een brug, dus dan wist ik al hoe lang ze moetten zijn omdat water een geleike hoogte heeft.

Dus wees maar gerust, er komt echt wel wat meer over een tijdje...

Geplaatst:
comment_477415

Trecton, dat heb ik ook al wel gezien, maar ik probeer hem ook een beetje low-poly te houden omdat ik hem ook ga proberen in SA te zetten (wel met meer omgeving en meer van alles). Maar als je bij dat stuk kijkt wat al wel pilaten heeft, daar zie het er een stuk beter uit kwa hoekkig. En dit is ook nog niet mijn uiteindelijke resultaat, ik ga hem dus ook nog perfecioneren.

Edit-

Beter?

Voor:

knoopenbrug34fg6.th.png

Na:

nagu9.th.png

Ik heb het ergste nu even verbeterd, maar de rest ga ik ook nog doen...

Bewerkt: door Nickonly

Geplaatst:
comment_477774

Ja dat is ook waar, maar daar was ik ook al mee bezig. Wat je nu ziet is bijna een deel. Want aan de ene kant van dat knooppunt (waar al iets is) daar komt nog een afrit en daar stopt het object, en aan de andere kant, stopt de snelweg en dus ook het object. Dus ik ga er ook nog heel wat aan veranderen. 'T komt allemaal dus wel goed hoor :Y .

Geplaatst:
comment_479017

Violá:

knifeszb6.png

Ben ze van plan in game te gaan zetten, als het texturen gaat lukken, ik heb er nog geen 20 minuten gewerkt en hij is vrij low-poly :D

Het volgende wat ik nog gemaakt heb is spuuglelijk gebouwtje, alleen bedoeld, om gewoon wat functies die ik geleerd heb van Tut's te gebruiken, zoals de halve cilinder je daar zit, is bijvoorbeeld gedaan met "Hinge from Edge"

building001so6.png

Ciaó

Bewerkt: door Big-Bear

Geplaatst:
comment_479155

Bear, leuk om je weer actief te zien op het forum. Je messen zijn ownage, vooral dat handvat ziet er gelikt

uit :) Veel beter dan die standaard SA messen. Je gebouw is ook wel oke, maar niet echt spectaculair.

Wel mooie clay renders btw _O_

Mvg Wazuup

Geplaatst:
comment_479229

Lompe-Beer, mooi. :)

Mijn eerste render met V-Ray is een feit. :-(

Sad.

rim_vray.jpg

Grijs. :-(

rim_vray_g.jpg

Bewerkt: door Blaster27

Geplaatst:
comment_479243
Big-Bear, Jouw mes is inderdaad erg mooi

Ook het gebouw ziet er aardig mooi uit.

Met welk programma werk jij ? :$

Hij gebruikt 3Ds max 7 of 8, zoals bijna alle GTA Modders op dit forum. ;)

@BB

Hoeveel poly's heeft je mes? Bij het handvat loopt het al aardig op lijkt me.

@Blaster

Strakke rim, mooie render op de materials na. :-(

Geplaatst:
comment_479320

Big-Bear, Jouw mes is inderdaad erg mooi

Ook het gebouw ziet er aardig mooi uit.

Met welk programma werk jij ? :$

Hij gebruikt 3Ds max 7 of 8, zoals bijna alle GTA Modders op dit forum. ;)

@BB

Hoeveel poly's heeft je mes? Bij het handvat loopt het al aardig op lijkt me.

@Blaster

Strakke rim, mooie render op de materials na. :-(

Helemaal niet veel, een 18 sides cilinder, met 11 hjigh sgements, die dan extruden, onderaan een bevel, ik denk dat deze rond de 200 zit, makkelijk ingame te krijgen, moet alleen nu ff oefenenen met Unwrapping, dan ken ik gewoon er een plaatje op krijgen, ik heb namelijk geen bepaalde textures ervoor.

@Blaster,

Die is echt prachtig, alleen vind ik hoe hij staat niet echt mooi, je kan hem ook beter zien als hij net wat schuiner staat, maar het model zelf is prachtig evenals de textures.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.