Jump to content
Geplaatst:
comment_228799

<span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span>

Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address.

Regels:

  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten.
  • maximaal 2 post per dag p/p.

-----------------------------

Dan begin ik maar hè :)

Dit is een opslag ruimte :engel:

post-121-1127486360.jpg

  • Reacties 2.8k
  • Bezichtigingen 189.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_499391

Oke, ik heb hier genoetg kritiek op, ook om manieren om je Poly count te verminderen. De houten Base van het geweer is goed. misschien kan je het stuk waar de loep begint, wat meer in het geweer in laten gaan, dus niet niet naar beneden, maar dat het meer in de richting van de loep gaat. Dan komen we aan op de "trigger". Deze had je beter niet kunnen Smoothen, er komen veel meer poly's bij, en het word er lelijker op. Je kon beter de uiterste Edges Chamferen. En hij Zweeft ook ;) De 1e ring die om de loep zit is goed, maar de 2e ring is niet goed, die zit op de houten base, en dat hoort niet, je moet hem echt op de Loep plaatsen, en niet op het hout. En misschien een refelctive material op de Textures van de loep en de Trigger doen, dan staat wat mooier ingame ;)

Als je aan deze puntjes werkt, is hij perfect ;)

Geplaatst:
comment_499409

wat is een loep? ik denk dat je de LOOP bedoelt, en die 2e ring, het is toch wel duidelijk dat die de loop aan de voorkant vastmaakt aan de armsteun.

Het is een mooi geweer, alleen de trekker en de rest erom heen had niet moeten worden gesmooth

Geplaatst:
comment_499665

ff domme snelle render gemaakt in zmodeler2.

IK heb nu op deze plaatje een spoiler en ledlicht toegevoegd

3custom2kr3.png

Ik weet renders uit zmodeller zijn niet echt goede qualiteit maarja,

Bewerkt: door Dr1fter

Geplaatst:
comment_499690

Echt geweldige auto dr1fter je moet gaan rockstargaan werken, heeeeel high polyd, hoeveel teld polies teld de auto ?

Maar die koplamp is een beetje, wat moet ik zeggen, er zit iets raars aan...

Bewerkt: door erterer0

Geplaatst:
comment_499856

Hier een nieuwe rim die ik geprobeerd heb te modelen.

Volgens mij is hij redelijk gelukt.

Clay:

rimrp031lk0.jpg

Aliminium:

rimrp032fq9.jpg

Hopelijk kan ik binnenkort de tire eromheen doen.

Ivm. kan ik niet zeggen waneer.

Bewerkt: door ~> GizmO <~

Geplaatst:
comment_500464

Ik kan niet met 3dsMax werken, alleen iets verplaatsen ofzo... en dus al helemaal niet texturen :puh: . Maar ik zal wel ergens iets fout hebben gedaan want m'n andere gebouwen daar werkt het wel mee :duh: . Ik ben trouwens met een SkyDive plaform bezig die ga ik vandaag ff een topic over maken dan kunnen jullie die ook downloaden als die af is :) .

Geplaatst:
comment_500603

Tja hoe moet ik het zeggen ben voor terunti's islands de auto stinger aan het verbouwen zover ben ik tot nu toe :puh: het dak is nog niet van de binnenkant zicht baar komt nog.

De Orginele stinger

stinger.jpg

EN DE MEINE TOT NU TOE WIPS

stingertu7.jpg

stinger1bs2.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.