Jump to content
Geplaatst:
comment_228799

<span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span>

Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address.

Regels:

• Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten.
  • maximaal 2 post per dag p/p.

-----------------------------

Dan begin ik maar hè :)

Dit is een opslag ruimte :engel:

post-121-1127486360.jpg

• Reacties 2.8k
  • Bezichtigingen 190.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_507813

Jah strak ding.

Nog 1 tip:

Maak de dakpannen wat realistischer, bijvoorbeeld door er wat mos op te doen (virtueel dan).

Oja, ik denk dat ik een nieuwe VT uit ga geven, niet GTA gerelateerd, maar een uitleg en gebruik van een programma (van Microsoft) waarmee je dingen die je niet vertrouwd voor op je eigen pc, op een virtuele pc kan zetten.

Geplaatst:
comment_508224
inderdaat een mooie render jha.

ik vint de mijne ook niet lelijk eigelijk.

statusnc1.png

Je gebouwen zien er hip uit kees :D

Ik zou alleen die ronde weg naar dat gebouw wat breder maken, ik denk dat hij zo in GTA wat smal uitvalt :)

@ jorge, ik had hem al op msn gezien dus comment is neit nodig :puh:

Geplaatst:
comment_509771

alereerst: sorry voor de dubbel post. maar het is hier tegenwoordig zo stil. dat het moet wel ff.

ik heb palmboomen gemaakt. en ik ben een beetje aan het prutsen geweest met renderen. zelf vint ik de boomen wel goet gelukt. maar de renders niet

plampjesis8.png

plampijs2ir1.png

Geplaatst:
comment_509776

Hey JorgeF, cool ding man, goed gemaakt!! :Y

kees1991: Je models zien er zeker vet uit man, maar alleen is dat ronde stukje weg een beetje klein lijkt me? Maar verder ziet het er toppie uit :Y

Geplaatst:
comment_510740
Tja ik moest hem even posten, ik vind hem namelijk zelf wel geil :Y.

render269nx2.jpg

Is een begin maar je bent er nog lang niet , als je textured tiled , zorg dan voor variatie , de textures herhalen zich , waarom zijn de dakpannen zo schoon en het straatje , muur bevuild?

Waarom zet je je eigen naam op een muur?

Stel vragen bij wat je doet en waarom je zoiets doet.

whats up met de kleuren , dit is geen anzio , dit is een slechte kopie.

Geplaatst:
comment_511095

En wat is dit voor reactie Koxinga?

Ik wou gewoon een vet plaatje met mijn naam erin hebben, vond ik leuk voor op me wallpaper.

Het herhalen van textures is moeilijk te verkomen en dat de dakpannen schoon zijn is zo te fixen.

Een slechte kopie? Fijn dat je het zo stelt, ik snap niet waarom je iemand zo afkraakt wanneer het zijn eerste keer is dat die zo iets maakt. Maar goed, van dit soort reactie's word je hard en creëer je een sterke afkeer tegen de desbetreffende persoon.

Bovendien heb ik wel wat beter te doen in dit korte leven dan mijn kostbare jeugd verspillen aan het modden van dit soort onnuttige dingen....

Bedankt voor je reactie :D.

Bewerkt: door Jorge_F

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.