Jump to content
Geplaatst:
comment_228799

<span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span>

Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address.

Regels:

• Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten.
  • maximaal 2 post per dag p/p.

-----------------------------

Dan begin ik maar hè :)

Dit is een opslag ruimte :engel:

post-121-1127486360.jpg

• Reacties 2.8k
  • Bezichtigingen 189.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_521762

Ik heb fftjes een achterbumper gemaakt op m'n P!mPed Greenw00d (ja zo noem ik 'm :cab: ) ik wil ff weten wat jullie ervan vinden; is de bumper te 'getuned' of té 'niet p!mp maar tuned' voor de auto?

rearbumperdp1.th.jpg

Cool ik heb weer de eer om een nieuwe pagina te openen ^_^.

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_521837

Die spoiler ga ik zou houden, die bumper misschien later veranderen, maar eerst maar eens kijken of ik de hele zooi ingame kan krijgen...

Edit: Misschien niet egt belangrijk ofzo... maar ik heb de hele auto gestript (elke onderdeel een apart .skp bestand) en ik ga het morgen texturen, en als alles goed verloopt heb ik m'n P!mPed Greenw00d vóór morgenavond ingame.

Geplaatst:
comment_522031
Ik neem aan dat hij nog niet klaar is... ga je er ook nog wat stickers op plakken (iets van "limit" ofzo van een merk bedoel ik)? En ga je deze ook releasen? Ziet er strak uit :Y.

De fiets is inderdaat nog niet klaar. Maar ik boek vooruitgang :Y . De fiets blijft zo, maar ik ga hem ~3 paintjobs geven. En ik ga deze, net als mijn Police Bobcat releasen. Over ~2 dagen word hij gereleased.

Update:

De volgende dingen zijn gefixed:

• De chroom reflectie.
  • De pedaal die niet om zijn as draaide.
  • De "stuiterende" wielen.

Wat moet er nog gefixed worden:

• De body reflectie.
  • Wat vertexen moven.

gallery9pu2.jpg

pimpld7.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Geplaatst:
comment_522218

Updates:

• De body is voledig gefixed.
  • Reflectie is lichtjes verandert.

Hij is nu ongeveer af, nu aleen nog de paintjobs.

gallery10of6.jpg

gallery11iv0.jpg

Als je chroom maakt, heb je een verschijning dat 'tiling' noemt, de reflectie is niet wat het moet zijn.

gallery12pp6.jpg

Ik heb een tool gevonden (SA GFX Hack door DexX) dat de reflectie fixt, ik zal hem meeleveren in de release.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_522257

DABEAST die reflectie is egt té sexy :bonk: !!!

Weet jij toevallig een tut voor hoe ik die reflectie moet maken... want als het ff kan wil ik leren hoe ik in 3ds moet/kan texturen, en als ik dat eenmaal kan dan wil ik namelijk bij mijn P!mPed Gr33nw00d ook ff wat chroom erbij doen... dat staat wel P!mP vind ik...

Alvast bedankt, Grtz Puma.

EDIT: Gr33nw00d is AF!!

Check de screens <klik op het plaatje voor grotere afbeelding>:

rightfrontca4.th.jpg

rightbacklk5.th.jpg

frontxd3.th.jpg

backxu1.th.jpg

dashboardvs9.th.jpg

baysidelr8.th.jpg

interiorzd5.th.jpg

topinteriordi0.th.jpg

underrightbackyj5.th.jpg

underrightfrontfb1.th.jpg

En wat vinden jullie ervan??????

Geplaatst:
comment_522418

Heb ik geprobeerd maar hij crashede :@!! Ik ga kijken of het me lukt om 'm niet te laten crashen ^_^.

En btw: .WhoopDiDoo. vroeg of ik de Huntley ook wou gaan P!mPen... JA DUS!!!!

Geplaatst:
comment_522451
Heb ik geprobeerd maar hij crashede :@!! Ik ga kijken of het me lukt om 'm niet te laten crashen ^_^.

En btw: .WhoopDiDoo. vroeg of ik de Huntley ook wou gaan P!mPen... JA DUS!!!!

hoe zou dat toch komen :roll:

ik denk toch dat het gewoon niet gaat een auto met Sketchup pimpen en dan ingame zetten

wat denk je zelf :schater:

ik heb is een keer met Vice city de Infernus een spoiler gemaakt en dak er af gehaald enzo.

maar ik wou hem ingame zetten en zodra ik vlakbij die auto kwam in Vice city toen liep de hele

zooi vast en Boem :-( gecrasht

en dat was nog met 3ds max dus maar ik denk dat ik wel wat fout had gedaan :puh:

wel jammer van jouw auto want hij ziet er wel stoer uit :*D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.