Jump to content
Geplaatst:
comment_228799

<span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span>

Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address.

Regels:

  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten.
  • maximaal 2 post per dag p/p.

-----------------------------

Dan begin ik maar hè :)

Dit is een opslag ruimte :engel:

post-121-1127486360.jpg

  • Reacties 2.8k
  • Bezichtigingen 190.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_528421

Blastov :D

mss is zijn deze texture,s wat voor je :D

Hout voor de balken

bowbartopqd3.png

oldwoodym2.jpg

Metaal voor de rails,

metal1128rs2.png

steel256128kb6.png

ik hoop dat je hier wat aan hebt want ze zijn moeilijk te zoeken

en anders moet je gewoon een houte texture nemen of een stalen zoals deze :puh:

Geplaatst:
comment_528500

Mooi hoor Peter, maar ik heb een paar opmerkingen:

- Hij is nogal, eh, puntig.

- Het achter roer is nogal klein, is in het echt langer en hooger.

- Hij lijkt een beetje op mijn vliegtuig van iets van 10 (?) bladzeides terug

- De motoren zijn een beetje lang

- De vleugels staan in het echt iets naar boven gericht.

- Waar is de ruit van de cokpit?

- 4 motoren aan de vleugels en nog eens 2 op het achter roer? beetje veel?]

- De wielen zijn nog al raar, het zijn niet echt van die rechte buizen.

Maar denk nou niet dat ik je afkraak ofzo hoor!

Zie het als tips die je er nog aan kan verbeteren.

Kijk eens naar mijn vliegtuig, of een ander plaatje van een vliegtuig, en kijk wat je er nog aan kan verbeteren.

Geplaatst:
comment_528696

een grot xD

even voor de duudelijk hijd.

ownageinsidepym8.jpg

links is een uitgang je kijkt vanaf een weg beetje in het midden is een stuk zand soort strand rechts loopt de grot nog door.

grats

Geplaatst:
comment_528718
Jorgie, Als je nog nooit een auto gemaakt het lijkt mij het de eerste keer vrij moeilijk. Overgens klupt het wat je zegt, bradley was eerder maar als bradley iets doet, doe ik het ook, als bradley iets kan, kan ik het ook. Hij kan sa paths ik erna ook. Hij kan 2dfx maken ik erna ook.

Boeiend, jullie hebben ook allebei geen leven :clown:.

paintgayhf2.png

Oke nu ff serieus he :clown:.

Je moet niet denken dat ik echt geen respect voor je heb ofzo Blastov, dat heb ik wel hoor.

Ik vind redelijk knap dat je het zelf hebt uitgevonden, ik dacht eerst dat Bradley het aan je had uitegelegd.

Dus petje af :D.

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
comment_530063

M'n Murcielago was een beetje gescrewd, dus waag ik een nieuwe poging om een MW car te converteren:

7vi6.jpg

8eo3.jpg

9cf0.jpg

10mq0.jpg

Ik ben best wel tevreden met de renders, dat de smoothing niet weg is (hoewel ik het wel opnieuw moest doen), en de snelheid. (ben vanmorgen rond 12 uur begonnen :) )

Ik ga (waarschijnlijk) nog een tut maken over hoe je MW cars in SA krijgt. (als deze lukt :D )

Greets,

Mickey

Geplaatst:
comment_530088

Mickey ziet er goed uit hope dat je hem in SA krijgt :klap:

Killa-Billa: ziet er heel mooi uit voor een beginner dan he

als je dan mijn beginende models ziet is deze echt beter :klap:

ga zo door :D KUTGW

Geplaatst:
comment_530100
Ik heb ook eens iets gemaakt :*D , ik ben zowat een beginnende modeller, dus het is mss niet veel, maar voor nog amateur te zijn vind ik hem toch goed gemaakt :puh:

:$ :)

Het ziet er aardig uit, maar er kunnen veranderingen zijn, om hem als ware te "prefectioneren" :puh: De kastjes zijn in orde, daar heb ik een klein dingetje aan op te merken, het is misschien beter om een klein stukje speling tussen de kastjes te laten, zo ziet het er wat mooier uit, en er komen gaan Poly's bij. Dan het Bureaublad, deze kan je beter een stukje naar beneden doen, dan ga je naar Convert to Editble Polygon --> Extrude, hier Extrude je hem 0,001, je zal denken he raar, maar nu moet je even Outline opzoeken in de Editble Polygon Tab, nu Outline je hem zoveel als je wilt, als het maar geen - word, nu selecteer je de face die je zojuist hebt geoutlined, en die extrude je ook weer wat omhoog, gewoon zoals je het mooi vind, en viola je Bureau is al een stuk verbeterd ;)

Geplaatst:
comment_530113
Het ziet er aardig uit, maar er kunnen veranderingen zijn, om hem als ware te "prefectioneren" :puh: De kastjes zijn in orde, daar heb ik een klein dingetje aan op te merken, het is misschien beter om een klein stukje speling tussen de kastjes te laten, zo ziet het er wat mooier uit, en er komen gaan Poly's bij. Dan het Bureaublad, deze kan je beter een stukje naar beneden doen, dan ga je naar Convert to Editble Polygon --> Extrude, hier Extrude je hem 0,001, je zal denken he raar, maar nu moet je even Outline opzoeken in de Editble Polygon Tab, nu Outline je hem zoveel als je wilt, als het maar geen - word, nu selecteer je de face die je zojuist hebt geoutlined, en die extrude je ook weer wat omhoog, gewoon zoals je het mooi vind, en viola je Bureau is al een stuk verbeterd ;)

Bedankt voor de tips ;) Heb ze net toegepast, en het ziet er inderdaad al weer wat beter uit ;)

Bewerkt: door Killa-Billa

Geplaatst:
comment_530936

:D

untitled1copyjg1.jpg

Nog te doen:

  • Reflecties toevoegen
  • Wielen herpositioneren
  • Rechter deur goed laten sluiten
  • Voorlichten zichtbaar maken
  • Interieur "muur" weg halen
  • Schade model maken
  • Voor- en achterbumper maken
  • Tuneable maken (als laatst)

Greets,

Mickey

Geplaatst:
comment_530943
:D

untitled1copyjg1.jpg

Nog te doen:

  • Reflecties toevoegen
  • Wielen herpositioneren
  • Rechter deur goed laten sluiten
  • Voorlichten zichtbaar maken
  • Interieur "muur" weg halen
  • Schade model maken
  • Voor- en achterbumper maken
  • Tuneable maken (als laatst)

Greets,

Mickey

Wow echt vet man! met reflecties word ie echt mooi, (en tunebaar:D)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.