Jump to content
Geplaatst:
comment_228799

<span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span>

Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address.

Regels:

• Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten.
  • maximaal 2 post per dag p/p.

-----------------------------

Dan begin ik maar hè :)

Dit is een opslag ruimte :engel:

post-121-1127486360.jpg

• Reacties 2.8k
  • Bezichtigingen 189.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_332703
Ziet er mooi uit :*D Die bankjes, zelf gemaakt ? :)

Standaard San Andreas ;).

Maarja, dit is maar een heel klein stukje van mijn eiland, het groote werk ligt erachter.

Geplaatst:
comment_334176

ziet er goed uit maar toch dat eiland blijf ik wat saai (hoekig) vinden probeer is met stukje strand ergens ofzo

hier btw een klein wip model van mij let niet op de texture heb er ff snel wat opgeplakt om het wat beter te laten lijken :puh:

12516us.th.jpg

Zoals ik al zei het is nog WIP moet nog veel aan gebeuren en het is ook maar een test om te kijken of ik dit kan :puh:

Geplaatst:
comment_334183
ziet er goed uit maar toch dat eiland blijf ik wat saai (hoekig) vinden probeer is met stukje strand ergens ofzo

hier btw een klein wip model van mij let niet op de texture heb er ff snel wat opgeplakt om het wat beter te laten lijken :puh:

12516us.th.jpg

Zoals ik al zei het is nog WIP moet nog veel aan gebeuren en het is ook maar een test om te kijken of ik dit kan :puh:

Ziet er al goed uit burpicane, alleen de texture is nog niet zo mooi. Maar dat wist je denk ik al, aangezien je zelf al zei dat het een WIP is ;).

Geplaatst:
comment_334336

jah weet ik die had ik al is gelezen maar ik gebruik een totaal andere manier waarme je meer mogelijkheden hebt en die volgens mij ook veel sneller werkt :Y en anders beter 2 dan 0 tutorials :puh:

Bewerkt: door burpicane

Geplaatst:
comment_335514

Omdat ik nog geen ervaring had met kruispunten maken heb ik wat zitten kloten..

en dit heb ik er van weten te maken:

kruispunt0gf.jpg

Als ik tijd en zin heb maak ik er wel is een tut over.

Prettige avond nog.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.