Jump to content
Geplaatst:
comment_228799

<span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span>

Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address.

Regels:

• Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten.
  • maximaal 2 post per dag p/p.

-----------------------------

Dan begin ik maar hè :)

Dit is een opslag ruimte :engel:

post-121-1127486360.jpg

• Reacties 2.8k
  • Bezichtigingen 190.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_348946

wat zijn vertrex?? ik ben nog maar een beginer en ik weet dat ik dan nog maar beter niet met zo iets kan beginen maar ik wilde het gewoon graag weeten

je auto is mooi echt mooi gemaakt

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_348958
wat zijn vertrex?? ik ben nog maar een beginer en ik weet dat ik dan nog maar beter niet met zo iets kan beginen maar ik wilde het gewoon graag weeten

www.3dtotal.com <-- super tutorials

Geplaatst:
comment_348998

Een vertex is een puntje op elke hoek van een polygon, een polygon is een vakje, hoe meer poly's hoe gedaitalieerder :)

Geplaatst:
comment_349118

Een vertex is een puntje op elke hoek van een polygon, een polygon is een vakje, hoe meer poly's hoe gedaitalieerder :)

en hoe maak je dat dan??

Geplaatst:
comment_349158

als je een primitive maakt (box, plane cilinder) en deze convert naar editable poly of mesh kan je de edges (lijnen) vertices (puntjes) polygons (vakje omlijnt met edges) en nog wat stuff editen

je moddelt je auto vanuit 1 plane van 1x1 en trekt uit de edges telkens extra polys uit (shift+move), extruden is dat

eigenlijk is moddelen extruden en vervolgens aanpassen van de geometry dmv vertex,poly of edges

maar ik raad mensen zonder ervaring aan eerste wat tutorials van www.3dtotal.com doen (vooral joan of arc is egt super) of je moet een boek kopen das nog beter

Geplaatst:
comment_349229
Erg indrukwekkend TNT.

Derest van de Auto models zien er ook goed uit.

Dan post ik ook wel 'iets' :bonk:

indurstrie53yq.th.jpg

Wooot, geile half life 2 textures :).

Erg mooie models gebakken pizza :).

Geplaatst:
comment_349283

Dat zijn geen plaatjes maar renders van models.

Als je kijkt naar de topic titel hoor je te snappen dat deze renders zelf zijn gemaakt van zelf gemaakte models. Ze zijn gemaakt met 3dsmax, het programma is erg duur, je kan wel de trial versie downloaden.

kijk maar op www.autodesk.com/3dsmax

Bewerkt: door Twenty Eyes

Geplaatst:
comment_349325

Op bol.com staat er alleen een van 3ds max 4 :bonk: voor 37,50

EDIT: op www.computerboek.nl staan er wel een paar over 3ds max 7 voor rond de 40 euro

Bewerkt: door just killing

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.