Jump to content
Geplaatst:
comment_228799

<span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span>

Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address.

Regels:

  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten.
  • maximaal 2 post per dag p/p.

-----------------------------

Dan begin ik maar hè :)

Dit is een opslag ruimte :engel:

post-121-1127486360.jpg

  • Reacties 2.8k
  • Bezichtigingen 189.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_349373
een 3dsmax boek kopen dat lijkt mij wel wat waar kan ik dat kopen hoe duur is dat ongeveer en hoe heet dat boek??

Waarom kijk je niet gewoon in de bibliotheek? Die heeft die boeken vast ook wel :).

@T_N_T, indrukwekkend wireframepje :).

Geplaatst:
comment_349384

Als ik een auto setup maak en me top, side, front en back bmp's erin zet zijn de front en back heel scherp, gewoon normaal, net als je hem gewoon opent in windows maar als ik me top en me side erin zet zijn ze heel wazig enz.

sideaudi8zr.png

Hoe komt dat?

@T_N_T, ziet er zekers goed uit :klap:

Geplaatst:
comment_350778

Hmm ben net weer aan het modelen geslagen heb toen heb ik geprobeerd een sparco stoel te modelen.

Maar ik vond er niet echt goede plaatjes van.

Dus heb ik dit ervan gebakken.

SparcoSeat.jpg

Ik kreeg hem niet mooi smooth.

Geplaatst:
comment_351053

sry was in het vragen over 3dsmax topic....sry

there you go:

hier kan je instellen hoe goed te textures in de viewports worden gerendered:

1. start max

2. ga naar het tab: customize-->preferences

3. klik in het schermpje dat verschijnt op het tab viewports

4. onderaan staat configure driver, klik hierop

5. als je nu alles op het hoogste zet (vooral "match bitmap as close as possible aanvinken")

nog een tip:

zorg dat de plaatje die je gebruikt voor de reference planes altijd supergroot (eg. 2000x2000) zijn

zo krijg jet het beste resultaat in de viewports

Bewerkt: door T_N_T

Geplaatst:
comment_352161

Ik ben vandaag begonnen met het modelen van een menselijk lichaam.

Het kost wat tijd maar het lukt redelijk.

Kleine update.

Humanbody-Torso1.jpg

Humanbody-Torso2.jpg

;)

Morgen finish ik hem.

Bewerkt: door ~> GizmO <~

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.