Jump to content
Geplaatst:
comment_228799

<span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span>

Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address.

Regels:

  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed !.
  • De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten.
  • maximaal 2 post per dag p/p.

-----------------------------

Dan begin ik maar hè :)

Dit is een opslag ruimte :engel:

post-121-1127486360.jpg

  • Reacties 2.8k
  • Bezichtigingen 189.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_406685

Jongens de volgende die nog offtopic gaat lullen over de kwaliteit van Sketchup en/of 3dsmax krijgt van mij 20%! Dit is geen dreigement of misbruik van mijn moderator functie maar een noodzakelijk hulpmiddel om iedereen weer ontopic te krijgen, denk er dus om!

Geplaatst:
comment_406937

Ik heb verder gewerkt aan me Nissan 350Z

total aan gewerkt ongeveer 7 uur en heeft nu een count van 2042 faces

@ Gizmo bedankt voor je tip, ik heb de auto nu minder gedetached waardoor hij smooth blijft :bier:

Screens

350z10sf.th.png

350z28bm.th.png

350z33fs.th.png

350z44yg.th.png

Geplaatst:
comment_406954

ik ben besig met 3d max

maar nu moet ik gaan boolearen (voor een tut die ik volg) maar dat begrijp ik niet ik heb al in de masters of tuts list gekeken maar daar wort ik ook niet veel wijser van

kan iemant mij uitlegen hoe dat moet ??

Geplaatst:
comment_406968
ik ben besig met 3d max

maar nu moet ik gaan boolearen (voor een tut die ik volg) maar dat begrijp ik niet ik heb al in de masters of tuts list gekeken maar daar wort ik ook niet veel wijser van

kan iemant mij uitlegen hoe dat moet ??

Wat begrijp je er niet aan? Waar loop je vast?

Als je dat verteld dan kan ik je zeker verder helpen ;).

Geplaatst:
comment_406972

nouw ik maak een schroevendraaier en dat heb ik het handvat en daar moeten van die halfe rontjes in voor de grip dus ik moest een cilinder plaatsen dat heb ik gedaan die staat op de goede plek

3dmax3ec.th.gif

dat heb ik en nu??

nu weet ik dus niet hoe ik verder moet.

Geplaatst:
comment_406985

Nu moet je je grijze cilinder aanklikken, en dan naar Boolean.

Als het goed is is het nu wel mogelijk om de knop aan te klikken.

naamloos1231235wq.png

Daarna klik je op Pick Operand B

naamloos1231233sf.png

Selecteer nu een van je rode cilinders.

Als het goed is zit er nu een gat in de grijze cilinder.

Klik nu weer op de grijze cilinder en op Boolean... en herhaal het procces.

Bewerkt: door Twenty Eyes

Geplaatst:
comment_407025

thanx nu is mijn schroefedrayer bijna klaar

schroefedraaier2si.th.gif

dit is mijn resultaat.

hij is nog niet klaar ik moet hem nog texturen en nog een render maken

ik weet aleen nog niet hoe dat moet maar dat komt nog wel

hoe kom ik aan een doorsigtig plastik texture??

?

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_407050

ik snap niet wat je bedoelt eigelijk.

maar er is wel een glas texture dat heb ik een keer gesien als ik die nu in het oranje kan krijgen dat is het ook goet :D

schroefe9jg.th.png

mijn eerste model in 3d max ik ben er heel trots op aleen de render is erg bager.

Geplaatst:
comment_407065

Ik snapte niet wat jij bedoeld eigenlijk, ik dacht dat je hem in een verpaking wilde stoppen.

Dus dat er een plastic lagje over het geheel zit.

Maar nu begrijp ik dat je het handvat gewoon van plastic wilt hebben.

Je kan dat het beste doen zonder textures, ik kan je wel helpen als je je model als zip file wit uploaden met www.rapidshare.de

Geplaatst:
comment_407073

Kijk, dat ziet er toch veel beter uit dan in sketchup.

Deze vind ik mooi.

Erg netjes.

En als je een soort plastic texture ding erop wil doen kan je denk ik het beste een glass material ergens downloaden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.