Jump to content
Geplaatst:
comment_229544

Ik heb alle missies gehaald.. maar ik heb 100%, Iedereen bedankt!!

EDIT: Hieronder stond eerst veel.. maar dat haal ik weg omdat ik hem gehaald heb! Iedereen heel erg bedankt die hier op gereagereerd heb.. Bedankt voor jullie hulp, plaatjes, filmpjes enz..!!!

Ruurd31 :bier:

Ps.. ben geen mod maar er mag een slotje op! :$ :slotje:

*Onnutige dingen zijn verwijderd*

Bewerkt: door Ruurd31

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_229547

Ja,je loopt volgens mij op schema hoor :Y ,ik heb maar 60 of iets meer en ik heb alle missie's al gedaan ;)

LITTLE MISTER WAS ME VOOR

Bewerkt: door gtafan1221

Geplaatst:
comment_234033

Nou, bij de nrg-500 challenge moet je eigenlijk gewoon op je gevoel afgaan.

Bij de meeste is het gewoon er recht voor gaan staan en er naartoe te rijden in aerodynamische houding, dus naar voor gebukt(zeer snel op het pijltje naar voor drukken.) En natuurlijk eerst de hele makkelijke pakken.

Bmx-challenge, volle cycling skill hebben en je kan naar de meerderheid gewoon bunny-hoppen.

Bewerkt: door Dizzee

Geplaatst:
comment_239012

Tsja, dan heb je toch nog iets vergeten denk ik (of gecheat natuurlijk). Heb je, want die mis ik in je lijstje, in alle 3 de sportscholen de 'master' verslagen?

@s.e.v.a.n.: nou, daar zijn de geleerden het zeker nog niet over eens hoor, dus zo verschrikkelijk dom was dat niet...... :N

Bewerkt: door GTA-Sheep

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.