September 24, 200520 yr ik heb een boek over sanandreas zitten lezen en toen stond er over dat er mensen van casino ofzo achter je aan gaan als je teveel gokt maar de vraag is hoe krijg je die mensen dan achter je aan? want ik gokt super veel en nog steeds lukt het niet.
September 24, 200520 yr ik heb een boek over sanandreas zitten lezen en toen stond er over dat er mensen van casino ofzo achter je aan gaan als je teveel gokt maar de vraag is hoe krijg je die mensen dan achter je aan? want ik gokt super veel en nog steeds lukt het niet. Dit is pa swanneer je minder dan $0 hebt. dan word je geld teller rood en leen je geld van de Casinos. Na een bepaalde tijd als je teller nog steeds rood is sturen de Casinos mafia achter je aan .
September 24, 200520 yr Maar ik krijg mijn geld nooit onder de $0 want als ik $0 heb staat er bij mij: je hebt niet genoeg geld Edited September 24, 200520 yr by s.e.v.a.n.
September 24, 200520 yr is er ook een manier om je geld kwijt te raken? want ik heb namelijk heel veel geld;)
September 24, 200520 yr is er ook een manier om je geld kwijt te raken? want ik heb namelijk heel veel geld;) Er zijn wel een aantal manieren... - Wasted!/Busted! worden, het ziekenhuis zal dan geld van je teller aftrekken voor de rekening. Het politiebureau zal geld aftrekken voor het "omkopen" - Dom doen in Casino spelletjes, bijv. heel erg slecht spelen. Uiteindelijk verlies je wel aardig wat geld . - Paardenraces verliezen, al je geld inzetten en hopen dat je verliest .
September 25, 200520 yr Dat had ik ook geprobeert bij een paarderace. Ik heel veel inzetten. Win ik...... $50000024
September 25, 200520 yr Dat had ik ook geprobeert bij een paarderace.Ik heel veel inzetten. Win ik...... $50000024 Lol ik doe soms de Lowrider Meeting(in LS), daar kan je winnen en verliezen wanneer je wilt.
October 22, 200520 yr nouw ik heb in mijntellertje meer dan 10miljard of zoiets nouw ja in ieder cijvertje staat wel da hoger is dan een 1 en het gaat dan een beedje lng duren voordat ik ij die paarden races klaar bent dus zijn er snellere manieren
October 26, 200520 yr Gokken bij GTA is lollig kon op een gegeven ogenblik 1 miljoen inzetten dus ik heb 1 miljoen in roullette ingezet op zwart en dan als je wint dan krijg je 1 miljoen erbij en dan moet je het spel save buiten en dan opnieuw en als je 1 miljoen kwijt bent load je je game opnieuw en dan kun je het weer proberen... Groet ParriCide
October 26, 200520 yr ik had toen bij de lowrider heel veel geld ingezte en toen was ik alles kwijt (niet bij de missie maar later kon je dat nog eens doen)
October 26, 200520 yr Heb ik het mis of ging dit topic niet over hoe je juist geld vlug kon verliezen? Volgens mij is de beste manier in ieder geval het casino. Zelfs met 50 horseshoes moet je al veel geluk hebben om daar iets te winnen. Het gaat natuurlijk vlugger als je gambling skill heel hoog is want dan kan je 1.000.000 inzetten en geraak je zo heel vlug geld kwijt als je verliest.
ik heb een boek over sanandreas zitten lezen en toen stond er over dat er mensen van casino ofzo achter je aan gaan als je teveel gokt maar de vraag is hoe krijg je die mensen dan achter je aan? want ik gokt super veel en nog steeds lukt het niet.