Jump to content
Geplaatst:
comment_230018

Beste lezer,

Al enige tijd ben ik bezig met de voorbereidingen van een nieuwe total conversion mod. Ik begrijp dat jullie daar niet op wachten, maar dit keer is het misschien ook interessant voor jullie. De mod speelt zich namelijk geheel af in Amsterdam, en omdat ik nog moddelers, mission coders, textureres en andere mensen nodig heb, dacht ik dat ik hier wel aan het goede adres zou zijn.

Waarom Amsterdam?

Amsterdam is een van de crimineelste steden van Europa, dit past daardoor goed in het genre van GTA. Daarnaast is er een overschot aan prostituees, gangs, auto's en gebouwen. Daarom denk ik dat dit de ultieme stad is om een nieuw Grand Theft Auto avontuur het leven in te blazen.

Ik wil helpen, wat moet ik doen?

Ik zelf leidt de mod, doe de graphics en ontwerp de textures. Ik ben dus nog op zoek naar modellers, mission coders, textureres en sounddirectors die ervaren, gemotiveerd en innovatief zijn. Mocht je een van deze dingen goed beheersen, mail dan naar **********@********* met als onderwerp GTA: Amsterdam en zet in de mail je naam, leeftijd en een voorbeeld van wat je zoal kan maken.

Mocht ik je na de mail een reply hebben gestuurd, dan krijg je meteen te horen welk kavel je tot je beschikking krijgt. Op dit kavel mag je (in overleg) kiezen wat je erop gaat zetten (natuurlijk wel in de bouwstijl van Amsterdam).

Het doel

Het doel is vanzelfsprekend; GTA: Amsterdam volledig voltooien, tot een succes brengen en zorgen dat de speler echt voelt alsof hij/zij door Amsterdam loopt.

Heb je nog vragen of zou je graag willen helpen aan GTA: Amsterdam, stuur dan gerust een mailtje naar ********@********

Alle spelfouten voorbehouden. :bonk:

Email-adressen verwijdert door Bradley H.

Het plaatsen van email-adressen is tegen de regels.

  • Reacties 226
  • Bezichtigingen 30.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_243318

(Hunter @ 13 Oct 2005, 16:16:22)

uhm...

wil je zeggen dat je alle auto echt gaat vervangen???

zo ja: succes, en dan download ik je mod over ongeveer 5 jaar

Begrijpend lezen :O

(etix @ 11 Oct 2005, 11:43:09)

We gaan uiteraard geen 200 auto's maken, dat zou teveel tijd kosten en dat is ook absoluut niet nodig. Ik heb al van een aantal modders toestemming gekregen om auto's te gebruiken en een aantal modders hebben het zelf aangeboden. Het enige wat we hoeven te doen is de kentekenplaten vervangen, maar dat is met 3 textureres nog geen 2 weken werk.

Bewerkt: door etix

Geplaatst:
comment_243383
(Hunter @ 13 Oct 2005, 16:16:22)
uhm...

wil je zeggen dat je alle auto echt gaat vervangen???

zo ja: succes, en dan download ik je mod over ongeveer 5 jaar

Begrijpend lezen :O

(etix @ 11 Oct 2005, 11:43:09)

We gaan uiteraard geen 200 auto's maken, dat zou teveel tijd kosten en dat is ook absoluut niet nodig. Ik heb al van een aantal modders toestemming gekregen om auto's te gebruiken en een aantal modders hebben het zelf aangeboden. Het enige wat we hoeven te doen is de kentekenplaten vervangen, maar dat is met 3 textureres nog geen 2 weken werk.

srry

perongeluk overheengelezen :$

Geplaatst:
comment_243555
Ik zal zeker een gil geven als we weer wat beeldmateriaal nodig hebben :), bedankt!

Nieuwe gebouwen gemaakt door gnrrocks:

De Ijburg brug

ijburg_brug.jpg

More to come!

Hoeveel polys heeft die brug wel niet?

Als je die zo in SA wilt zetten lukt dat niet.

Geplaatst:
comment_243935
Deze mod komt verder dan ik dacht!

En dan zeggen ze dat het met Sketchup niks kan worden! :'D

Ik geloof dat de brug gemaakt is met 3DS maar als het met sketchup gemaakt zou zijn, kan hij meteen de prullenbak in :-(.

En buitendat ligt deze mod nog extreem ver van een release. Dus veel kan ik er nog niet over oordelen, zeker omdat etix nog geen ingame screens heeft gepost.

Ik denk dat je hem wel in stukken moet delen, maar dit is allemaal niet echt zo'n groot probleem ;)

-Move to Showroom-

Geplaatst:
  • Auteur
comment_243945

De brug is inderdaad in 3DSMax gemaakt (door gnrrocks). En hij zal inderdaad teveel poly's bevatten. We zullen hem daarom ook in stukken verdelen, maar dat brengt geen problemen met zich mee.

Ingame screenshots kunnen we pas laten zien als we het eiland gemaakt hebben. Tot die tijd blijven we jullie lastig vallen met screenshots uit 3DsMax en/of SketchUp.

PS. Bradley bedankt voor het verplaatsen van de thread.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_244448

Hartstikke bedankt voor de foto's Amsterdamboy, daar zullen we zeker gebruik van maken! :)

De site en het forum van GTA: Amsterdam is online, echter hebben we nog niet overal informatie geplaatst. Je kan je dus alvast registreren, maar er zullen in de loop van de tijd meer topics geopend worden.

De site is hier te vinden en het forum kan je hier bekijken!

Bewerkt: door etix

Geplaatst:
comment_245237
Hartstikke bedankt voor de foto's Amsterdamboy, daar zullen we zeker gebruik van maken! :)

De site en het forum van GTA: Amsterdam is online, echter hebben we nog niet overal informatie geplaatst. Je kan je dus alvast registreren, maar er zullen in de loop van de tijd meer topics geopend worden.

De site is hier te vinden en het forum kan je hier bekijken!

Ja maar ik post nog de veerponten heer.

Oude veerboot Aderlaarsweg

Oude Veerpont van Buiksloterweg

Andere oude veerboot

Nieuwe veerboot die zijn nu voor alle kanten...

Betere geziende nieuwe veerboot

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Geplaatst:
  • Auteur
comment_245291

Amsterdamboy, alweer bedankt :) Kan je ze de volgende keer posten op het forum van GTA: Amsterdam? Bij voorbaat dank.

Ik ben begonnen met het maken van de map om jullie een indruk te geven hoe het centrum eruit komt te zien.

map_3d.jpg

More to come!

Geplaatst:
comment_245300

@Etix, Kun je A.u.b meer uitleg geven over de laatste screen die je hebt gepost ?

-Waarmee je het gemaakt hebt waarvoor etc ? want dit kun je natuurlijk niet echt gebruiken, Of is dit om coordinaten op te nemen ?,

Tip van de dag: 1 coordinaat in GTA = 1 meter.

Mooi forum/site trouwens,

Geplaatst:
comment_245340
Amsterdamboy, alweer bedankt :) Kan je ze de volgende keer posten op het forum van GTA: Amsterdam? Bij voorbaat dank.

Ik ben begonnen met het maken van de map om jullie een indruk te geven hoe het centrum eruit komt te zien.

map_3d.jpg

More to come!

Amsterdam-Noord ik woon daar!! rofl

ps: en ik volgonde keer post ik wel in gta amsterdam forum

ok ontopic weer (alleen voor adamboy)

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Geplaatst:
  • Auteur
comment_245355
@Etix, Kun je A.u.b meer uitleg geven over de laatste screen die je hebt gepost ?

-Waarmee je het gemaakt hebt waarvoor etc ? want dit kun je natuurlijk niet echt gebruiken, Of is dit om coordinaten op te nemen ?,

Tip van de dag: 1 coordinaat in GTA = 1 meter.

Mooi forum/site trouwens,

Het was de bedoeling dat ik het wegennet ging maken in SketchUp, om het vervolgens op de map te plaatsen. Ik kon echter niet de wegen overtrekken in sketchup, dus heb ik de plaatsen van de gebouwen genomen. Toen ik alles had overgetrokken hou je natuurlijk alleen de straten nog over, dus als we dit (zonder extrudes) openen in 3dsmax kunnen we zien waar de gebouwen gaan komen en de wegen. Ik wist zo snel geen andere manier om het centrum van Amsterdam in GTA te krijgen.

Oh ja, en ik heb de gebouwen maar ff ge-extrude om te laten zien hoe de stad er ongeveer uit komt te zien. Wat je ziet zijn dus uiteraard niet de uiteindelijke gebouwen.

[EDIT]

Kijk, nu heb ik het hele wegennet van het centrum van de stad :) (het witte zijn dus gebouwen en grachten.)

roadnetwork.jpg

Bewerkt: door etix

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.