Jump to content
Geplaatst:
comment_230018

Beste lezer,

Al enige tijd ben ik bezig met de voorbereidingen van een nieuwe total conversion mod. Ik begrijp dat jullie daar niet op wachten, maar dit keer is het misschien ook interessant voor jullie. De mod speelt zich namelijk geheel af in Amsterdam, en omdat ik nog moddelers, mission coders, textureres en andere mensen nodig heb, dacht ik dat ik hier wel aan het goede adres zou zijn.

Waarom Amsterdam?

Amsterdam is een van de crimineelste steden van Europa, dit past daardoor goed in het genre van GTA. Daarnaast is er een overschot aan prostituees, gangs, auto's en gebouwen. Daarom denk ik dat dit de ultieme stad is om een nieuw Grand Theft Auto avontuur het leven in te blazen.

Ik wil helpen, wat moet ik doen?

Ik zelf leidt de mod, doe de graphics en ontwerp de textures. Ik ben dus nog op zoek naar modellers, mission coders, textureres en sounddirectors die ervaren, gemotiveerd en innovatief zijn. Mocht je een van deze dingen goed beheersen, mail dan naar **********@********* met als onderwerp GTA: Amsterdam en zet in de mail je naam, leeftijd en een voorbeeld van wat je zoal kan maken.

Mocht ik je na de mail een reply hebben gestuurd, dan krijg je meteen te horen welk kavel je tot je beschikking krijgt. Op dit kavel mag je (in overleg) kiezen wat je erop gaat zetten (natuurlijk wel in de bouwstijl van Amsterdam).

Het doel

Het doel is vanzelfsprekend; GTA: Amsterdam volledig voltooien, tot een succes brengen en zorgen dat de speler echt voelt alsof hij/zij door Amsterdam loopt.

Heb je nog vragen of zou je graag willen helpen aan GTA: Amsterdam, stuur dan gerust een mailtje naar ********@********

Alle spelfouten voorbehouden. :bonk:

Email-adressen verwijdert door Bradley H.

Het plaatsen van email-adressen is tegen de regels.

  • Reacties 226
  • Bezichtigingen 30.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_253233
Deze mod wordt echt vet! En dan zeggen ze dat het met Sketchup vaak niks word! :D

Met SketchUp kan het wel degelijk iets worden, je hebt alleen veel last van bugs.

Als je die bugs eruit kan halen is er met SketchUp niks mis ;).

Kijk maar naar Aad, hij zit bij GTI en maakt haast al zijn modellen in SketchUp.

Geplaatst:
comment_253326

aad werkt tegenwoodig volgens mij ook nog alleen maar met 3dsmax

ontopic ziet er goed uit alleen je moet alles nog textueren en dat is het moeilijkste in sketch up ;)

Bewerkt: door burpicane

Geplaatst:
comment_253335
aad werkt tegenwoodig volgens mij ook nog alleen maar met 3dsmax

ontopic ziet er goed uit alleen je moet alles nog textueren en dat is het moeilijkste in sketch up ;)

Aad deed dat ook, zijn model in SketchUp maken en texturen in 3ds max ;). (sorry Aad dat ik jou als voorbeeld neem:P).

Alleen Aad kan zeker weten veel meer met SketchUp dan de gemiddelde SketchUper op dit forum.

Bij hem zie je dus haast geen verschil tussen SketchUp en 3ds max :N.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_253440

Bedankt voor de reacties. Texturen gaat wel lukken hoor, het enige probleem dat we nu hebben is het eiland. Daarvoor zoeken we nog iemand die ons daar mee kan helpen.

En nu ontopic plz :o (@ Jorge_F)

Twee nieuwe gebouwen gemaakt, ze zijn niet erg interessant ofzo, maar ook deze gebouwen moeten worden gemaakt :puh:.

Herengracht 427-429

Herengracht 527

Bewerkt: door etix

Geplaatst:
comment_256011

HALLO

Ik wil wel eiland maken + wegennet + rader

Mischien wil ik de mod zelfs wel joinen, fov loopt toch voor geen meter en niemand doet iets

Geplaatst:
comment_256035
HALLO

Ik wil wel eiland maken + wegennet + rader

Mischien wil ik de mod zelfs wel joinen, fov loopt toch voor geen meter en niemand doet iets

Ik denk dat hun een professioneel eiland nodig hebben met de exacte vorm van Amsterdam, (op schaal etc). Je moet dus een heel goed modelling niveau hebben. En daar gaat heel veel tijd in zitten etix . :-(

Geplaatst:
comment_256043

Jawel het gaat wel voorruit! Maar we hebben idd een goed wegennet nodig. En dit hebben we niet contacteer ETIX voor meer info.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_256299

Blaster is op het moment bezig met het eiland. Het zal een tijd duren voordat het af is, vanwege het uitgebreide wegennetwerk. We houden jullie op de hoogte van de vorderingen.

@ icep0wer: Stuur mij een pm met je laatste werk in SketchUp, Zmodelere of 3DsMax.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.