Jump to content
Geplaatst:
comment_230018

Beste lezer,

Al enige tijd ben ik bezig met de voorbereidingen van een nieuwe total conversion mod. Ik begrijp dat jullie daar niet op wachten, maar dit keer is het misschien ook interessant voor jullie. De mod speelt zich namelijk geheel af in Amsterdam, en omdat ik nog moddelers, mission coders, textureres en andere mensen nodig heb, dacht ik dat ik hier wel aan het goede adres zou zijn.

Waarom Amsterdam?

Amsterdam is een van de crimineelste steden van Europa, dit past daardoor goed in het genre van GTA. Daarnaast is er een overschot aan prostituees, gangs, auto's en gebouwen. Daarom denk ik dat dit de ultieme stad is om een nieuw Grand Theft Auto avontuur het leven in te blazen.

Ik wil helpen, wat moet ik doen?

Ik zelf leidt de mod, doe de graphics en ontwerp de textures. Ik ben dus nog op zoek naar modellers, mission coders, textureres en sounddirectors die ervaren, gemotiveerd en innovatief zijn. Mocht je een van deze dingen goed beheersen, mail dan naar **********@********* met als onderwerp GTA: Amsterdam en zet in de mail je naam, leeftijd en een voorbeeld van wat je zoal kan maken.

Mocht ik je na de mail een reply hebben gestuurd, dan krijg je meteen te horen welk kavel je tot je beschikking krijgt. Op dit kavel mag je (in overleg) kiezen wat je erop gaat zetten (natuurlijk wel in de bouwstijl van Amsterdam).

Het doel

Het doel is vanzelfsprekend; GTA: Amsterdam volledig voltooien, tot een succes brengen en zorgen dat de speler echt voelt alsof hij/zij door Amsterdam loopt.

Heb je nog vragen of zou je graag willen helpen aan GTA: Amsterdam, stuur dan gerust een mailtje naar ********@********

Alle spelfouten voorbehouden. :bonk:

Email-adressen verwijdert door Bradley H.

Het plaatsen van email-adressen is tegen de regels.

• Reacties 226
  • Bezichtigingen 30.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_382080

Deze mod is al reeds gestopt en dat is al enkele keren in dit topic gepost.

Aangezien er nog steeds mensen zijn met slechte ogen zonder brilletje zal ik dit topic maar op slot moeten gooien :clown:

:slotje:

Niet eens met een slotje? PB mij.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.