Jump to content
Geplaatst:
comment_230018

Beste lezer,

Al enige tijd ben ik bezig met de voorbereidingen van een nieuwe total conversion mod. Ik begrijp dat jullie daar niet op wachten, maar dit keer is het misschien ook interessant voor jullie. De mod speelt zich namelijk geheel af in Amsterdam, en omdat ik nog moddelers, mission coders, textureres en andere mensen nodig heb, dacht ik dat ik hier wel aan het goede adres zou zijn.

Waarom Amsterdam?

Amsterdam is een van de crimineelste steden van Europa, dit past daardoor goed in het genre van GTA. Daarnaast is er een overschot aan prostituees, gangs, auto's en gebouwen. Daarom denk ik dat dit de ultieme stad is om een nieuw Grand Theft Auto avontuur het leven in te blazen.

Ik wil helpen, wat moet ik doen?

Ik zelf leidt de mod, doe de graphics en ontwerp de textures. Ik ben dus nog op zoek naar modellers, mission coders, textureres en sounddirectors die ervaren, gemotiveerd en innovatief zijn. Mocht je een van deze dingen goed beheersen, mail dan naar **********@********* met als onderwerp GTA: Amsterdam en zet in de mail je naam, leeftijd en een voorbeeld van wat je zoal kan maken.

Mocht ik je na de mail een reply hebben gestuurd, dan krijg je meteen te horen welk kavel je tot je beschikking krijgt. Op dit kavel mag je (in overleg) kiezen wat je erop gaat zetten (natuurlijk wel in de bouwstijl van Amsterdam).

Het doel

Het doel is vanzelfsprekend; GTA: Amsterdam volledig voltooien, tot een succes brengen en zorgen dat de speler echt voelt alsof hij/zij door Amsterdam loopt.

Heb je nog vragen of zou je graag willen helpen aan GTA: Amsterdam, stuur dan gerust een mailtje naar ********@********

Alle spelfouten voorbehouden. :bonk:

Email-adressen verwijdert door Bradley H.

Het plaatsen van email-adressen is tegen de regels.

• Reacties 226
  • Bezichtigingen 30.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_234195

je hebt een dubbelpost!!

klik voortaan op de buton Edit .

dan kun je de bericht wijzigen

................................................

maarja weer ontpic ;)

het ziet er mooi uit hoor!

knap werk!

Geplaatst:
comment_234370

Het is wel mooi, maar heb je ook al goeie textures voor Amsterdamse huizen?

Want die zien er toch heel anders uit dan de huisen in gta. ( de grachtenpanden )

Geplaatst:
comment_234467

De TC komt uit op San andreas, is het niet handiger eerst met het eiland te beginnen ?, en dan langzaamaan de huizen erop te zetten etc.

BTW je plaatjes zijn te groot de max breedte is 640*pixels.

Ze zien er goed uit, maar vooralsnog vertrouw ik niet op skecthup.

Geplaatst:
comment_234468

De gebouwen zijn érg mooi! Alleen zoals Bradley al zij:

is het niet handiger eerst met het eiland te beginnen

Maar verder KUTGW! :klap:

Geplaatst:
comment_234472

Je hoeft niet persee met een eiland te beginnen, kijk maar naar tFoV.

Kun je je gebouwen ook ingame zetten?

En volgens mij zitten er overbodige lijnen in de trap in het 1 na laaste plaatje (dus bij die van je dubbelpost). En ook bij die erna.

Bewerkt: door marty

Geplaatst:
  • Auteur
comment_234479
De TC komt uit op San andreas, is het niet handiger eerst met het eiland te beginnen ?, en dan langzaamaan de huizen erop te zetten etc.

BTW je plaatjes zijn te groot de max breedte is 640*pixels.

Ze zien er goed uit, maar vooralsnog vertrouw ik niet op skecthup.

Het eiland wordt op het moment ook gemaakt, we zijn alleen tegelijkertijd bezig met het bouwen van de gebouwen.

@ marty:

De gebouwen gaan we ingame zetten als we het eiland af hebben.

Die lijnen zijn niet overbodig, ik heb daar namelijk iets ge-extrude. Je ziet het nauwelijks maar ingame zal het wel opvallen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_234969

@ DaddyPimp:

Voorlopig nog niet, we zullen eerst het eiland volledig in GTA moeten zetten, daarna kunnen we de objecten erop zetten en texturen, dan zullen we wel wat ingame screenshots plaatsen.

Nog een gebouw, ik weet dat hij er nogal saai uitziet, maar in Amsterdam zelf staan ook gebouwen als deze. Daarnaast, hij moet ook nog getextured worden.

grachtenpand04.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.