Geplaatst: 25 september 200519 jaren comment_230225 Kijk, ik heb vaak gehoord dat de F.B.I truck een mitrallieur op het dak heeft maar ik heb een mod gedaan dat ik auto's kan spawnen (ik heb San Andreas op de computer) en als ik die F.B.I truck spawn dan heeft hij geen mitrallieur op het dak weet iemand waarom dit is?!
Geplaatst: 25 september 200519 jaren comment_230226 Het heeft geen wapen op het dak.. Misschien dat dat er ook uit gehaald is.
Geplaatst: 25 september 200519 jaren comment_230232 Hij heeft zowiezo geen wapen op het dak de enigste voertuig met een wapen op het dak is een tank of een brandweer auto...
Geplaatst: 25 september 200519 jaren comment_230237 De SWAT tank heeft een waterkanon en de fbi truck heeft niks zal wel een mod geweest zijn.
Kijk, ik heb vaak gehoord dat de F.B.I truck een mitrallieur op het dak heeft maar ik heb een mod gedaan dat ik auto's kan spawnen (ik heb San Andreas op de computer) en als ik die F.B.I truck spawn dan heeft hij geen mitrallieur op het dak
weet iemand waarom dit is?!