Geplaatst: 26 september 200519 jaren comment_231186 Weet iemand of er ook een gratis renderware modeler is? Met Z-modeler schiet je ook niks op als je niet kan importeren.
Geplaatst: 26 september 200519 jaren comment_231191 Weet iemand of er ook een gratis renderware modeler is? Met Z-modeler schiet je ook niks op als je niet kan importeren. uhm..
Geplaatst: 26 september 200519 jaren comment_231343 Weet iemand of er ook een gratis renderware modeler is? Met Z-modeler schiet je ook niks op als je niet kan importeren. uhm.. Wesley_GTA, als je niks nuttigs te posten hebt, post dan de volgende keer gewoon niet Maar nu weer Ontopic Bewerkt: 26 september 200519 jaren door DaddyPimp
Geplaatst: 26 september 200519 jaren comment_231344 Niet spammen wesley_GTA Wat bedoel je eigenlijk met je vraag, ik snap je niet echt Als ik het zo zie, zijn je trials van sketchup en 3ds max op, en ga je verder modelen met Zmodeler, maar dat is nix Dan moet je kijken voor Gmax, die is volgens mij gratis
Geplaatst: 27 september 200519 jaren Auteur comment_231701 Hartstikke bedankt! oh ja, en renderware is de 3d code waar gta uit is opgebouwd
Geplaatst: 27 september 200519 jaren comment_231920 Niet spammen wesley_GTAWat bedoel je eigenlijk met je vraag, ik snap je niet echt Als ik het zo zie, zijn je trials van sketchup en 3ds max op, en ga je verder modelen met Zmodeler, maar dat is nix Dan moet je kijken voor Gmax, die is volgens mij gratis Inderdaad is Gmax gratis. Wat je ook kan doen is gewoon, mijn voorkeur, 3ds max 6 downloaden (de trial dan )en daarmee gaan werken. Misschien zijn wel een paar opties uitgeschakeld in de trial, maar het voldoet aan de basis-eisen. Voor de rest, moet je deze tutorial bekijken, ondanks dat het engels is geeft het een ENORM duidelijk uitleg hoe je goede 3d wagens voor SA kan maken, een aanrader . Ik open er al sowieso een topic over. Linkie
Weet iemand of er ook een gratis renderware modeler is? Met Z-modeler schiet je ook niks op als je niet kan importeren.