Geplaatst: 26 september 200519 jaren comment_231350 He allemaal ik had een vraagje: k heb via gta3.net white cj gedownload maar ik weet nie hoe je moet activeren! weten jullie mischien waar ik andere skin's kan downloaden + waar moet ik die file's plakken ? alvast bedankt Mr.Elvisss
Geplaatst: 26 september 200519 jaren comment_231354 He allemaal ik had een vraagje: k heb via gta3.net white cj gedownload maar ik weet nie hoe je moet activeren! weten jullie mischien waar ik andere skin's kan downloaden + waar moet ik die file's plakken ? alvast bedankt Mr.Elvisss Als eerste misschien even de ReadMe lezen, dan kom je vaak al een heel eind verder, veel succes verder! + k heb via gta3.net white cj gedownload maar ik weet nie hoe je moet activeren! Geen reclame maken voor andere GTA sites! Bewerkt: 26 september 200519 jaren door DaddyPimp
He allemaal ik had een vraagje: k heb via gta3.net white cj gedownload maar ik weet nie hoe je moet activeren! weten jullie mischien waar ik andere skin's kan downloaden + waar moet ik die file's plakken ? alvast bedankt
Mr.Elvisss