Geplaatst: 27 september 200519 jaren comment_231501 Halloo, Ik heb bij GTA 3 een MOD gezien en dat is dat er een snelweg om de 3 eilanden is gemaakt. Nu is mijn vraag of iemand ook zoiets voor GTA VC kon maken, als iemand dat kan wil en zou ik het vet vinden om er zelf ook aan mee te helpen... Ik beheer de tools : IMG TOOL, COL-EDITIOR. Greetz DiesEL Rick
Geplaatst: 27 september 200519 jaren comment_231509 Om een weg om VC heen te maken heb je simpelweg ook verstand nodig van mappen, Sketchup of 3DS Max
Geplaatst: 27 september 200519 jaren Auteur comment_231513 Thanx dan kan ik die programma's ook ff downloaden en uit proberen.. En waar kan ik de programma's vinden dan? Hartstikke bedankt.. :'D Bewerkt: 27 september 200519 jaren door Dieselrick
Geplaatst: 27 september 200519 jaren comment_231577 gebruik google, en tik discreet of 3ds maxin, en je zult het krijgen
Geplaatst: 27 september 200519 jaren comment_232077 Om een weg om VC heen te maken heb je simpelweg ook verstand nodig van mappen, Sketchup of 3DS Max SketchUp zul je hier niet voor kunnen gebruiken...
Geplaatst: 27 september 200519 jaren comment_232095 Hier is al zo'n soort mod voor. Ik weet niet precies meer hoe het heet, probeer maar op google te zoeken iets van 'Deathsqaud' ofzo .
Geplaatst: 27 september 200519 jaren comment_232096 Om een weg om VC heen te maken heb je simpelweg ook verstand nodig van mappen, Sketchup of 3DS Max SketchUp zul je hier niet voor kunnen gebruiken... het kan wel alleen de bugs vliegen je om de oren. en je krijgt de textures er niet mooi op.
Geplaatst: 28 september 200519 jaren Auteur comment_232233 Wrom krijg ik de textures er niet mooi in dan ? Ik kan tog gewoon de dff files erin zetten en dan met een tool die shit waar je op kan rijden erin leggen.. ?
Geplaatst: 28 september 200519 jaren comment_232323 Wrom krijg ik de textures er niet mooi in dan ? Ik kan tog gewoon de dff files erin zetten en dan met een tool die shit waar je op kan rijden erin leggen.. ? Met SketchUp kan je gewoon de textures niet optimaal op je model zetten. Met een lijn bijvoorbeeld op een wegdek, die komt net recht in het midden van je weg . Als je goed wil texturen moet je je models als .3ds exporteren vanuit SketchUp en importeren in 3ds max 7. Dan kan je je model texturen in 3ds max 7. Dit is alleen wel voor als je al een beetje bekent bent met 3ds max
Halloo, Ik heb bij GTA 3 een MOD gezien en dat is dat er een snelweg om de 3 eilanden is gemaakt.
Ik beheer de tools : IMG TOOL, COL-EDITIOR.
Greetz DiesEL Rick