Jump to content
Geplaatst:
comment_231751

graphics18bo.jpg

graphics22qq.jpg

Graphics team. Een team dat speciale designs maakt voor leden die een aanvraag doen op een avatar, signature etc. Net zoiets als het Ava en Sig aanvraag topic, maar dan met een team en een stukje uitgebreiden en officieler. Het is dus de bedoeling zo mooi mogelijk en dat alles goed wordt bijgehouden. Dat er dus niemand wordt overgeslagen. Ik [MClaw) leid dit team. Nu, op dit moment, mag ik alleen designs maken als iemand een signature aanvraagt. Je mag dus alleen een signature voor iemand maken als je in het Graphics Team zit.

graphics37yr.jpg

Simpel, vraag MClaw en ik zal kijken wat je zoal kunt. Als ik nog niks van je gezien heb, maak dan 3 verschillende signatures (grootte maakt niet uit). Elke signature moet een verschillende stijl hebben. De eerste moet een grunge stijl hebben. Bijv. met een render erin en wat gebrush er omheen. De tweede moet strak en zakelijk zijn. Overzichtelijk en mooi kleuren. Dus geen gefrutsel met allerlei plaatjes en blendings. De derde mag je zelf kiezen. Zolang het maar geen grunge of zakelijke stijl heeft.

Voor de leden van het Graphics Team

Heb je een aanvraag voltooid, plaats dan dit in je bericht:

[IMG=*url]

[CODE]*url[/kODE]

[SIZE=7][b][color=green]VOLTOOID![/color][/b][/SIZE]

Deze *type is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed.

[b]Graphics Team[/b] - Aanvraag: *naam

graphics70ib.jpg

Vraag in dit topic een signature, avatar etc. aan. Wat je moet posten:

Type:
Stijl:
Grootte:
Kleuren:
Render (optioneel):
Plaatje:
Soort text:
Rand:
Extra:

graphics53hm.jpg

Type - Met type bedoel ik als voorbeeld een signature, avatar of allebei. Je mag ook zelf een type bedenken.

Stijl - Grunge, zakelijk, strak, oud enzovoortz. Er zijn zo ontzettend veel stijlen dat ik ze hier niet allemaal ga opnoemen. Ik noem alleen een aantal voorbeelden op.

Grootte - Lijkt me voor zich. De max. grootte van een signature (handtekening) is 500x150 en 100Kb. Voor een avatar is de max. grootte 64x64 en 15Kb. Maar dit ligt aan de designer die het voor je maakt.

Kleuren - Eén van de belangrijke uit het lijstje. Als je hier niks bijzet, krijg je een zwart-witte signature. Als je hier 'rood en blauw' neerzet. Moet je ook even aangeven, wat rood moet, en wat blauw. Zo ook met meerdere of met één kleur.

Render - Een plaatje dat al uitgeknipt is om te bewerken. Geef een link. Dit hoeft niet per se. (optioneel)

Plaatje - Geen plaatje, geen design voor jouw. Heb je een plaatje gevonden? Geef een goede link en geef aan wat er met het plaatje moet gebeuren. Moet het verkleind of juist vergroot worden?

Als je een plaatje op je computer hebt staan en niet zoveel zin hebt om te uploaden. Voeg mijn msn dan toe. Klik daarvoor even op mijn profiel.

Soort text - Geef hier aan wat voor soort tekst je in je design wilt. De grootte, welke soort (arial, verdana). Heb je een zelfgemaakte? Meld het dan even via PB naar een van de Graphics Team leden.

Rand - Wil je een rand om je design? Meld dan even welke dikte (1px, 2px) en welke kleur. Verder hoef je hier niks te vermelden.

Extra - Alles wat je er nog aan toe wilt voegen kun je hier neerzetten.

Als het lijstje niet gebruikt wordt, word je genegeerd en kan de volgende zijn aanvraag doen. Je mag zoveel aanvragen doen als je wilt, het mag ook allemaal achter elkaar aan. Het Graphics Team sorteert alles en de eerste aanvraag, zal ook als eerste zijn signature krijgen. Is de signature niet goed? Jammer dan, vraag dan gewoon een nieuwe aan.

Aanvraag gedaan?

Nadat je een aanvraag hebt gedaan. Beslissen we eerst wie de jouwe maakt. Bijv. Jantje heeft een aanvraag gedaan, dan ga ik (MClaw) kijken wie het maakt. We hopen dan de aanvraag binnen 48 uur voltooid te hebben. De voltooide aanvragen kun je hier vinden.

De persoon die is uitgekozen om je sig te maken, mag altijd er nog iets extra aan toevoegen, zolang het maar voor het grootste deel aan het lijstje voldoet. Dit, omdat je niet altijd kan maken wat een aanvrager heeft gevraagd.

Nog vragen?

PB is niet verboden. Gelieve niet in dit topic. Ik zou het graag netjes willen houden.

graphics68da.jpg

- Froop

- Silverwing

Graphics Team - Lead by MClaw. (Alle fouten voorbehouden) :puh:

graphics40zd.jpg

1. Sig Joriz -> MClaw (voltooid)

2. Sig & Ava ICK -> Froop (voltooid)

3. Sig Joe Jörgen -> Silverwing (voltooid)

4. Sig & Ava NandroDavids -> MClaw (voltooid)

5. Signature -Niels- -> Froop (voltooid)

6. Avatar rick15465 -> Silverwing (voltooid)

7. Avatar gta ripper -> Froodooo (voltooid)

8. Avatar Joe Jörgen -> Silverwing (voltooid)

9. Avatar Giorgio -> MClaw (geannuleerd)

10. Avatar arnie -> Froop (voltooid)

11. Signature Mark B. -> Silverwing (voltooid)

12. Signature gangster28. -> Froop (voltooid)

13. Signature pokearno -> MClaw (voltooid)

14. Signature rick15465 -> MClaw (voltooid)

15. Signature DaddyPimp -> Froop (voltooid)

16. Signature Froodooo -> Silverwing (voltooid)

17. Signature Tha Hawk -> MClaw (voltooid)

18. Signature M-92 -> Froop (voltooid)

19. Signature Gino -> Silverwing (voltooid)

20. Signature Thabit -> Froop (voltooid)

21. Signature Big Bear -> Froop (voltooid)

22. Signature & Avatar Gangsta -> Silverwing (voltooid)

23. Signature & PSP Wallpaper GTAlibertycitystories -> MClaw (voltooid)

24. Signature dizcid -> Froop (voltooid)

25. Wallpaper Gino -> Silverwing (maken)

26. Signature ICK -> MClaw (voltooid)

27. Signature Scott -> Froop (voltooid)

28. Signature jon-asses -> Silverwing (voltooid)

29. Signature marty -> -Niels- (maken)

30. Signature Dizzee -> MClaw (maken)

Ik (MClaw) heb het nu iets té druk, voorlopig kan ik geen designs maken. We vragen dringend om helpers.

Bewerkt: door Slimm

• Reacties 155
  • Bezichtigingen 17.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_233722
Heren, denken jullie nog aan mijn lijstje? :puh:

Misschien moet je eens het topic lezen. Net of dat verboden is, ik heb veel aanvragen genegeerd, puur omdat het lijstje gewoon niet goed is. En de jouwe staat er wel bij, maar blijkbaar kijk je er zelf niet naar.

KLIK HIER MAAR EENS OP!!

Bewerkt: door MClaw

Geplaatst:
comment_233778

froodooo2on.jpg

[IMG=http://img128.imageshack.us/img128/9549/froodooo2on.jpg]

VOLTOOID!

Deze Signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Contacteer me maar als je een bijdrage wilt leveren aan het Graphics Team. :sigaar:

Graphics Team - Aanvraag : Froodooo

Geplaatst:
comment_233875

Type:avatar

Stijl:stoer

Grootte:15 kb of kleiner

Kleuren:donkerrood

Render (optioneel):niets speciaal

Plaatje:niets

Soort text:jon-asses

Rand:mag in rood

Extra:mijn nickname knippert aan en uit!

alvast bedankt!

greetz jon-asses :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_234026

rick145658ec.jpg

http://img57.imageshack.us/img57/6275/rick145658ec.jpg

VOLTOOID!

Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed.

Graphics Team - Aanvraag: rick15465

-------------------------------------------------------

Edit @ rick: Sorry dat ik een ander plaatje heb gebruikt. Maar die was erg slecht te bewerken. Als je die beesten wil laten bewegen moet je eerst 3 verschillende plaatjes hebben en dan ook nog plus regen, dan krijg je ongeveer een signature van 34 Mb.

Mededeling: Je kunt de aanvragen nu in de eerste post vinden. Als je eentje hebt aangevraagd en hij staat er niet bij, dan moet je even het topic doorlezen. Want er staat duidelijk wat je in je lijstje moet vermelden. Danku. :klap:

Bewerkt: door MClaw

Geplaatst:
comment_234032

Type: sig

Stijl: sesamstraat

Grootte: het maximale wat toegestaan is

Kleuren: rood,oranje

Render (optioneel):

Plaatje: hier

Soort text: M-92

Rand: geen

Extra: maak er wat van

Geplaatst:
  • Auteur
comment_234040

thahawk9gw.gif

http://img60.imageshack.us/img60/994/thahawk9gw.gif

VOLTOOID!

Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed.

Graphics Team - Aanvraag: Tha Hawk

Geplaatst:
comment_234047

sigdpcopy0qj.jpg

http://img28.imageshack.us/img28/4999/sigdpcopy0qj.jpg

VOLTOOID!

Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Sinds kort accepteren we giro.

request - Daddypimp

Geplaatst:
comment_234049

Type: Signature

Stijl: Strak

Grootte: 400 x 100

Kleuren: blauw, de kleur van Koekiemonster

Render (optioneel):

Plaatje:Koekiemonster

Soort text: Thabit, willekeurig lettertype

Rand: Zwart 1px

Extra: onder mijn naam in kleine lettertjes: Koekiepower

Bewerkt: door Thabit

Geplaatst:
comment_234058

m92copy2hq.jpg

http://img7.imageshack.us/img7/5604/m92copy2hq.jpg

VOLTOOID!

Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. Sinds kort accepteren we giro.

request - M-92

Geplaatst:
  • Auteur
comment_234094

pokearno7nc.jpg

http://img60.imageshack.us/img60/4567/pokearno7nc.jpg

VOLTOOID!

Graphics Team - Aanvraag: pokearno

Geplaatst:
comment_234359

bigbearcopy2ci.jpg

http://img286.imageshack.us/img286/226/bigbearcopy2ci.jpg

VOLTOOID!

request - Big Bear

Geplaatst:
comment_234365

Type: Signature & Avatar

Stijl: Grand Theft Auto Vice City

Grootte: Signature: 400x100 Avatar: 64x64

Kleuren: Roze en Lichtblauw. Kleuren van Vice City het liefst.

Render (optioneel): Hoeft niet echt...

Plaatje: GTA Vice City plaatje. Maakt niet uit welke.

Soort text: Gangsta

Rand: 1 PX oranje lijn.

Extra: Succes!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_234634

Mededeling

Vanaf nu aan zullen we wat minder streng doen. Niet dat we dat zijn, maar eerst was het verplicht een plaatje te posten. Nu nog steeds, maar als je duidelijk genoeg bent kunnen wij het ook opzoeken.

Als je ons wilt helpen, en zelf sneller een design wilt hebben, kan je het beste gewoon een link naar een plaatje geven.

Geplaatst:
comment_234972

type:signature en 1wallpaper voor de psp. formaat is (480x272)

stijl: strak

grootte: sig:maximale wat toegestaan is op deze site.en voor de PSP(480x272)

kleuren: dezelde kleur van die muur achter die limos(op het plaatje)

render(optioneel)niets speciaals

plaatje:www.1up.com

soort tekst:GTAlibertycitystories erop en me naam Alessio.

rand: 2pixel die kleur achter die limos op de muur(op het plaatje)

extra: GTAlibertycitystories erop en me naam Alessio.

BVB :D

Bewerkt: door GTAlibertycitystories

Geplaatst:
comment_235016

Type:signature

Stijl:grunge

Grootte:400x100

Kleuren:felle kleuren

Render (optioneel):niets

Plaatje:een vet getunde car maakt nie uit welke maar wel een vette!

Soort text:jon-asses

Rand:zelfde kleur als achtergrond

Extra:wielen draaien van auto of lichten knipperen!

greetz jon-asses :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.