Geplaatst: 27 september 200519 jaren comment_231807 De gangs: Mafia Leider - Salvatore Leone Auto - Mafia Sentinel Kleren - tuxedos, sommige hebben zonnebrillen Wapenss - Handgun, Shotgun GTAIII Territory - Saint Mark's/Portland Diablos Leider - El Burro Auto - Diablo Stallion Kleren- Denim, rode en blauwe bandanas, jeans Wapens - Baseball Bat, Handgun GTAIII Territory - Hepburn Heights/Portland Triads Leider - nog niet bekend Auto - Triad Fish Truck Kleren- blauwe suits Wapens - Baseball Bat, Handgun GTAIII Territory - Chinatown Colombian Cartel Leiders- Catalina, Miguel Auto - Cartel Cruiser Kleren - Hawaiian shirts, jeans, leather boots, hats with crocidile teeth on them Wapens - Uzi, AK47 GTAIII Territory - Fort Staunton/Staunton Island, Cedar Grove/Shoreside Vale Yakuza Leiders - Asuka, Kenji Auto - Yakuza Stinger Kleren - Business suits Wapens - Handgun, Uzi GTAIII Territory - Torrington Avenging Angels Leider-nog niet bekend Auto - Angel Kleren - White shirt, green jacket, khaki pants, and a red beret Wapens - ook nog niet bekend GTAIII Territory - N/A ik heb alles zelf vertaald .Niet alles.
Geplaatst: 27 september 200519 jaren comment_231814 ik heb alles zelf vertaald .Niet alles. Ja dit snap ik helemaal. Wel goed lijstje. Knap dat je ook niks gekopieerd hebt van je eigen Forum (not) Bewerkt: 27 september 200519 jaren door W3sl3y
Geplaatst: 27 september 200519 jaren comment_231822 Bijna alle gangs zijn hetzelfde als in GTA 3. Ook wel een beetje logisch..
Geplaatst: 30 september 200519 jaren comment_233673 Hier een plaatje van het voertuig van de Avenging Angels, de Angel.
Geplaatst: 30 september 200519 jaren comment_233692 @rick15465 Nogmaals het is niet de bedoeling content over te nemen van andere sites. Maak aub zelf wat orgineels met alle informatie die rond het web is te vinden. Anders dien ik deze topic weg te halen.
Geplaatst: 30 september 200519 jaren comment_233843 zouden die angels je eigen gang zijn ? waarom denk je heb je toch niks aan die gang als je later bij salvatore leone gaat werken Bewerkt: 30 september 200519 jaren door azibit
Geplaatst: 1 oktober 200519 jaren comment_234001 je bent toch onderdeel van de mafia, de gang van Salvatore Leone dus
Geplaatst: 1 oktober 200519 jaren comment_234785 hopelijk is er een manier om je maffia mensen te "recruiten" ofzo anders zou ik echt jammer vinde
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_234995 je bedoelt dat je gewoon iemand op straat aan kan spreken en dat je die dan een opleiding kan geven tot mafiosi?
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235047 je bedoelt dat je gewoon iemand op straat aan kan spreken en dat je die dan een opleiding kan geven tot mafiosi? Je hoeft hem dan toch geen opleiding te geven, want je kan alleen maar maffia leden recruiten. Maar het zou een goede zaak zijn als dat erin zit.
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235732 oh, op die manier , ik vind het ook wel vet dat je in SA je eigen gang hebt, maar vaak bij gangwars gingen ze snel dood of ze liepen weg, dus ik zal het niet zo missen in LCS als het er niet in mocht zitten.
Geplaatst: 17 december 200519 jaren comment_287346 De TRAIDS zijn grappig met hun lompe autos (vrachtwagens) en rare kleren
Geplaatst: 17 december 200519 jaren comment_287517 Je bent aan het topicbumpen, kijk eens naar de vorige post, 2 oktober, en nu 17 december. en het is Triads en niet Traids
De gangs:
Mafia
Leider - Salvatore Leone
Auto - Mafia Sentinel
Kleren - tuxedos, sommige hebben zonnebrillen
Wapenss - Handgun, Shotgun
GTAIII Territory - Saint Mark's/Portland
Diablos
Leider - El Burro
Auto - Diablo Stallion
Kleren- Denim, rode en blauwe bandanas, jeans
Wapens - Baseball Bat, Handgun
GTAIII Territory - Hepburn Heights/Portland
Triads
Leider - nog niet bekend
Auto - Triad Fish Truck
Kleren- blauwe suits
Wapens - Baseball Bat, Handgun
GTAIII Territory - Chinatown
Colombian Cartel
Leiders- Catalina, Miguel
Auto - Cartel Cruiser
Kleren - Hawaiian shirts, jeans, leather boots, hats with crocidile teeth on them
Wapens - Uzi, AK47
GTAIII Territory - Fort Staunton/Staunton Island, Cedar Grove/Shoreside Vale
Yakuza
Leiders - Asuka, Kenji
Auto - Yakuza Stinger
Kleren - Business suits
Wapens - Handgun, Uzi
GTAIII Territory - Torrington
Avenging Angels
Leider-nog niet bekend
Auto - Angel
Kleren - White shirt, green jacket, khaki pants, and a red beret