Jump to content
Geplaatst:
comment_232248

Suge Knight wil een meeting met Eminem om met hem te praten over de racistische tracks die hij tijdens een woedeaanval in zijn jeugd maakte en die vorig jaar door The Source werden verspreid. Em bood toen al zijn excuses aan maar Knight vindt dat niet genoeg. Hij vindt het een schande dat het hele gebeuren uiteindelijk in de welbekende doofpot is beland en wil meer duidelijkheid van de rapper. "Toen Eminem doorbrak, vond ik hem goed. Hij kan goed rappen en is grappig. Maar wanneer je begint te zeggen dat zwarte vrouwen 'nigga bitches en golddiggers' zijn, dan heb ik een probleem met je want ik heb ook een moeder en dochters. Hij is te ver gegaan door een heel ras te stereotyperen. Eminem heeft zijn succes en geld aan de Afro-Amerikaanse gemeenschap te danken en dan gaat hij de Afro-Amerikaanse vrouwen op deze manier degraderen. Hij is een racist."

bron; www.juize.fm

geloven jullie dat eminem een racist is. :N

ik geloof wel dat hij die zwarte vrouwen heeft uitgescholden maar die kerel helpt zoveel zwarte mensen aan om doortebreken. :t

iedereen doet weleens iets vreemds in zjn jeugd toch

Featured Replies

Geplaatst:
comment_232975

Tuurlijk is hij geen rascist, ik ken veel nummers van hem en heb al goed naar

de teksten geluisterd. Er zitten in sommige nummers zelf hele goede boodschappen.

Geplaatst:
comment_233067

Eminem is nu zeker geen rascist.

Hij kan dat vroeger wel gezongen hebben, maar dat komt door zijn moeilijke jeugd.

En hij gaat nu met heel veel zwarte mensen om, D 12, 50 cent en nog vele anderen.

Geplaatst:
comment_234048

Als je Eminem een racist noemt dan ben ik dat ook!

Ik heb nooit kunnen opmerken dat hij mensen uitscheld omdat hij ze echt haat, misschien belachelijk maken maar dat moet kunnen vind ik :Y.

Hij zegt in alle liedjes van hem 'fuck' maar of je dat nou zo erg moet vinden?

Dus ik vind Eminem zeker geen racist, en als je dat wel vind dan luister je zijn muziek toch niet ;)!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.