hallo kan imant voor mij dit eiland maaken in 3ds?? ik wil namelijk een niew eiland maken voor gta vc aleen kan ik niet goet met 3ds werken wel met sketshup maar dan krijgt mijn nod bugs en dat wil ik niet graag. (als imant nog mooie gebouwen heeft voor een industier eilandt met vliegfleld dan wil ik die ook graag ps er is ook een haven). alvast bedankt
zo komt het eiland er uit t zien het blouwe is van de haven het rode het vliegvelt en het gele ut industie (het swarte is de weg)
hoop dat ik nu niet te veel vraag maar kan de gene die voor mij t eilandt maak ok zo klaar maken dat ik het in een keer in gta vc kan setten??dit hoeft niet persee hoor
(en de gekluurde hokjes op t platje zijn gebouwen die dus niet op het eiland getekent t worden hoor)
hallo
kan imant voor mij dit eiland maaken in 3ds??
ik wil namelijk een niew eiland maken voor gta vc aleen kan ik niet goet met 3ds werken wel met sketshup maar dan krijgt mijn nod bugs en dat wil ik niet graag. (als imant nog mooie gebouwen heeft voor een industier eilandt met vliegfleld dan wil ik die ook graag ps er is ook een haven). alvast bedankt
http://img210.imageshack.us/my.php?image=gtamap4cn.jpg
zo komt het eiland er uit t zien het blouwe is van de haven het rode het vliegvelt en het gele ut industie (het swarte is de weg)
hoop dat ik nu niet te veel vraag maar kan de gene die voor mij t eilandt maak ok zo klaar maken dat ik het in een keer in gta vc kan setten??dit hoeft niet persee hoor
(en de gekluurde hokjes op t platje zijn gebouwen die dus niet op het eiland getekent t worden hoor)
Bewerkt: door kees1991