Jump to content
Geplaatst:
comment_233280

Het script van 'Live 2 Tell', dat in 1995 geschreven werd door de overleden rapper Tupac, wordt verfilmd. De film gaat over een jonge Afro-Amerikaan die verandert in een drugs kingpin, maar uiteindelijk weer het rechte pad weet te vinden. Pac's moeder zal de rol van producer op zich nemen. Pac was van plan om zelf de hoofdrol in de film te gaan spelen, maar zover is het nooit meer gekomen.

Bron Juize.fm

Vet! Lijkt me de moeite waard.!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_233282

Zo te horen word het een aangrijpende film.

Deze ga ik zeker wel zien :Y.

Is er al bekend wanneer de opnames beginnen en wanneer de release word geplanned?

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
comment_233285

Dat moet wel een mooie film gaan worden!

@ Jorge F, daar staat op de site niets van bij.. dus ik ben bang dat we hier nog wel even moeten wachten :cry:

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man

Geplaatst:
comment_238243

Srry dat ik hier laat post, maar zou wel wat meer willen weten, ben namelijk een fan van hem

Zelf heb ik al Thug Angel gezien, over het leven van Pac, maar een 2e film is schitternd

Geplaatst:
comment_238312
Zelf heb ik al Thug Angel gezien, over het leven van Pac, maar een 2e film is schitternd

Eigenlijk wordt dat dan de 3e, die andere heet The Ressurection (voglens mij), alleen dat is eigenlijk een documentare...

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_256753

Ja , cool .

Ik heb Resurrection al gezien en is wel een beetje interessant .

Als de hoofdrol een lid van g-unit wordt dan kijk ik hem zeker niet .

Maar goed als de moeder van Pac dit regisseert , gaat dit een goede film worden .

• 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.