Jump to content
Geplaatst:
comment_233616

ik heb limewire gedownload, maar als ik iets wil zoeken, dan zegt ie dat ie verbind ofzoiets, en ik probeer t steeds weer opnieuw, maar steeds komt ie met die foutmelding,

kan iemand me aub helpen

PS: bij verbindingen, heb ik meestal 2 verbindingen staan, de LAN-verbinding en nog een, maar ik heb perongeluk bij de andere verbinding op SLUITEN geklikt, en nu staat er alleen nog maar LAN-verbinding

Featured Replies

Geplaatst:
comment_233725

Je internet valt gewoon simpelweg uit, je moet bij betsnad verbinding maken drukken, en dan op het nieuwe wat er voor in de plaats komt, dat wertk echt ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_233734
Je internet valt gewoon simpelweg uit, je moet bij betsnad verbinding maken drukken, en dan op het nieuwe wat er voor in de plaats komt, dat wertk echt ;)

@Stino: imageshack doet raar :S maar kkan wel zeggen wat er staat:

Limewire verbind momenteel het netwerk. uw zoekaanvraag kan weinig resultaten produceren tot u volledig met het netwerk verbonden bent

@bigbear: neej, ik kan ook nog gewoon op internet en op GTAforum dus

Geplaatst:
comment_233749

Maar, de verbinding van LimeWire ligt net iets anders, je een bepaalde hoeveelheid nodig, voor het downloaden, en muziek afspelen, en deze ligt meestal hoger las die bij MSN en internet, probeer het nou maar ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.