Jump to content
Geplaatst:
comment_233748

Wat vinden jullie nou echt belangrijk in Gta lcs?

Wat moet er zeker inkomen of wat moet er verbeterd worden ten opzichte van andere GTA. Dit hoeven geen Grote veranderen te zijn. Gewoon de kleine dingetjes die het wat realistischer maken, en leuker.

Bv.

-Lekke banden/kapotte ruiten enz. ( wat niet in Gta III zat)

- Verbeterde AI Van Polite agenten

- Verbeterde AI van Ander weggebruikers ( Bv niet opeensafslaande auto's waar je in een volle vaart tegen aan knalt. Bij een poltie auto krijg je dan ook meteen een ster.)

- Het sterrensysteem( Het zou mooier zijn als ze een ster er bij doen/ of een ster veranderen)

Er komt dan nog een ster voor de huidige eerste ster. Bij Verkeersovertredingen;

te hard (door rood) rijden terwijl een politie auto vlak naast je rijd. Enzovoort.

Gewoon de kleine overtredingen, zonder dat een agent meteen je probeert neer te knallen. Een boete zou beter zijn. ( flitspalen langs de weg is dan weer iets te overdreven)

- Enzovoort

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_239560

dan in lcs waarschijnlijk ook niet :t hoef ik ook helemaal niet

een lolletje met inbreken in sa was leuk maar het hoeft niet weer te verschijnen, bovendien er zijn geen eens huizen in lc, alleen op ssh

Geplaatst:
comment_239570

ik vond dat inbreken niet echt leuk, het was wel geinig dat het er is gestopt is.

In lcs zal het denk ik ook niet zitten omdat het dan te groot wordt, want dan moet je ook weer in heel veel huizen moeten komen. :cya:

Geplaatst:
comment_239597
ik vond dat inbreken niet echt leuk, het was wel geinig dat het er is gestopt is.

In lcs zal het denk ik ook niet zitten omdat het dan te groot wordt, want dan moet je ook weer in heel veel huizen moeten komen. :cya:

je zou dan alleen bij ssh kunnen inbreken :cab: wah hopelijk zit dat 100 taxi missies er niet in, heb ik nooit gedaan, alleen in gta 3 en vc, sa was het veel te erg

Geplaatst:
comment_239601
ik wel in SA, maar het duurde veel te lang en het was redelijk moeilijk, terwijl je er alleen maar nitro op alle taxi's mee kreeg, dat was met een cheat trouwens ook te krijgen :bonk:

maar rockstar ging er niet vanuit dat er mensen waren die cheaten :duh:

Geplaatst:
comment_239603

ik denk het wel, want er zijn altijd cheats voor gta, die worden volgens mij door rockstar in het spel gezet, want je hebt ook spellen waar geen cheats voor zijn.

en BTW ik cheat niet :duh:

Geplaatst:
comment_239607

jah, als je het bijvoorbeeld hebt uitgespeeld, dan heb je eigenlijk toch niks meer anders te doen en dan kan je gewoon lekker cheaten en een vette chaos in de stad maken :'D

Bewerkt: door Insane

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.