Geplaatst: 1 oktober 200519 jaren comment_234206 In welke rang spelen jullie ? (voetballers) Ik speel nog altijd GeWestelijk. Maar dat gaat over een paar weken veranderen , want ik loop nu een blessure achter. Gewestelijk , Provenciaal of Nationaal Bewerkt: 1 oktober 200519 jaren door Synchro
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235409 Ik speel bij DVS en dat is gewestelijk..FC Eindhoven wou me hebben maar ze hebben me later afgekeurd.. zozo toe maar mannetje! Wat wil je daar mee zeggen? Ik denk dat hij bedoelt dat je heel goed kan voetballen, want daar kom je niet zomaar. dat bedoel ik maar nu weer ontopic
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235410 Stadskanaal? Daar kom ik vandaan, ik speel bij SJS. heey , al es gevoetbalt tegen WVV (Winschoten Voetbal Veriniging) dat is een club van winschoten Bewerkt: 2 oktober 200519 jaren door wesley_GTA
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235639 ik heb ooit bij de provenciale gespeeld, daarna gezakt naar gewestelijke, dan gestopt met voetballen
In welke rang spelen jullie ? (voetballers)
Ik speel nog altijd GeWestelijk.
Maar dat gaat over een paar weken veranderen , want ik loop nu een blessure achter.
Gewestelijk , Provenciaal of Nationaal
Bewerkt: door Synchro