Geplaatst: 1 oktober 200519 jaren comment_234281 Kan ik 2 mail adressen tegelijk gebruiken? Hoe maak ik die shermnamen kleiner (zie bijlage)? Hoe maak ik een bericht dat iedereen leest? Dat dus naar iedereen wordt verstuurd? Bewerkt: 1 oktober 200519 jaren door M-92
Geplaatst: 1 oktober 200519 jaren Auteur comment_234288 Heb je Windows Messenger? Ja daar kun je dan ook inlogge, maar die is oud ik weel msn 7.0 ofzo.
Geplaatst: 1 oktober 200519 jaren comment_234315 Heb je Windows Messenger? Ja daar kun je dan ook inlogge, maar die is oud ik weel msn 7.0 ofzo. Als je 2 e-mail adressen tegelijk wilt gebruiken moet je msn 7 of zo gebruiken en windows mesenger !!! 2. op vraag 3 weet ik geen antwoord (het beste is stuur gewoon een mailtje)
Geplaatst: 1 oktober 200519 jaren comment_234321 3. als je msn plus hebt tik in /all en dan je bericht.
Geplaatst: 1 oktober 200519 jaren comment_234330 ik heb denk ik iets gevonden waarmee je meerdere malen kunt inloggen . Klik hier. Ik weet niet of het werkt
Geplaatst: 1 oktober 200519 jaren Auteur comment_234356 Nee werkt niet . Maar kan iemand me hiermee helpen Dan nog een probleem normaal als je iemand aanklikt komt het g espreksvenster tevoorschijn. Als ik nu iemand aanklik kom hij/zij op de achtergron en moet je eerst het hoofdscherm verkleinen. Dit is ook uiterst irritant.
Geplaatst: 1 oktober 200519 jaren comment_234364 Als je 2 e-mail adressen tegelijk wilt gebruiken moet je msn 7 of zo gebruiken en windows mesenger !!! Bij mij lukt dat niet hoor, als ik met msn 7 of 7.5 inlog logt hij automatisch uit bij windos messenger. Kunnen we trouwens niet gewoon een groot msn topic openen? Want er zijn nu al een aantal kleine en 1 grote is handiger lijktmij.
Geplaatst: 1 oktober 200519 jaren comment_234463 Als je 2 e-mail adressen tegelijk wilt gebruiken moet je msn 7 of zo gebruiken en windows mesenger !!! Bij mij lukt dat niet hoor, als ik met msn 7 of 7.5 inlog logt hij automatisch uit bij windos messenger. Kunnen we trouwens niet gewoon een groot msn topic openen? Want er zijn nu al een aantal kleine en 1 grote is handiger lijktmij. Dat gaat wel hoor!!! Maar jij logt meschien in met windows mesenger en 7.0 of zo en dan log jij zeker in op het zelfde e-mail adres?.. Bij mij gaat het wel hoor!!! :'D Bewerkt: 1 oktober 200519 jaren door bjorn13
Kan ik 2 mail adressen tegelijk gebruiken?
Hoe maak ik die shermnamen kleiner (zie bijlage)?
Hoe maak ik een bericht dat iedereen leest? Dat dus naar iedereen wordt verstuurd?
Bewerkt: door M-92