Geplaatst: 25 juli 200420 jaren comment_17061 [/b] Duitsers Hier, Duitsers Daar van edwin evers is best lagge wil stem er op dat nummer Bewerkt: 25 juli 200420 jaren door pinopower
Geplaatst: 10 augustus 200420 jaren comment_19756 :lol: Ja, ik had um door, maar wat je zei komt neer op: "...die Duitser, die een Oosterijker was,..." Klinkt een beetje raar, niet? :lol:
Geplaatst: 10 augustus 200420 jaren comment_19829 Duitsers en Oostenrijkers, als je de verkeerde treft maakt het niks meer uit... Allebei even debiel... Heb ik gelijk of niet? Bewerkt: 10 augustus 200420 jaren door Melchior
Geplaatst: 11 augustus 200420 jaren comment_19891 ja helemaal gelijk en zeker als ze fan zijn Bayern Munchen!!
Geplaatst: 11 augustus 200420 jaren comment_19957 Duitsers en Oostenrijkers, als je de verkeerde treft maakt het niks meer uit...Allebei even debiel... Heb ik gelijk of niet? Ze zijn in ieder geval even püncktlich :lol: Muziek & Filmforum; En wat doen wij? Over Duitsers en Oostenrijkers praten! :lol: :lol: :lol:
Geplaatst: 11 augustus 200420 jaren comment_19997 Hahahahahahaha leuk joh maarre ik kwam in 2001 ook een duitser tegen notabene in mij eigen woonplaats in NL en hij gaf in het duits een grote bek van sweinhund ofzoiets en ik zei van : heil hitler jij sweinhnd en hij liep gelijk weg <_< typisch duitsers hahahah maar voor de rest zijn het leuke mensen behalve bij voetbal
Geplaatst: 11 augustus 200420 jaren comment_20015 ja echt heel erg bij voetbal heb je foto's van nederland duitsland gezien die zitten echt aleen maar aan onze spelers he lijken net homo's
Geplaatst: 11 augustus 200420 jaren comment_20071 als iemand dat liedje van duitsers hier duitsers daar op zen pc heeft kan diegene me even mailen? mijn msn isnickferwerda112 (at) hotmail DOT com
Geplaatst: 12 augustus 200420 jaren comment_20167 Nog meer mensen die dat mp3'tje willen hebben??? stuur mij dan even een PB'tje Bewerkt: 12 augustus 200420 jaren door robin2130
Geplaatst: 30 augustus 200420 jaren comment_24110 Dat nummer is echt goed! En die duitsers verstaan het wel. Ik heb het laten horen aan een Duitse vriend van me. (Hij vond het maar een maffe actie, maar kon er wle om lachen:D )
Geplaatst: 3 september 200420 jaren comment_25336 Sjongejongejonge...Het niveau daalt een beetje, jongens... Ik ben net terug van vakantie, paar keer overnacht in Duitsland, goed gegeten, goed geslapen, en goed ontvangen. Niets mis met die gasten... Behalve als ze kuilen gaan graven op het strand... Da's wel een naar trekje <_< Je hebt ook wel gelijk dat er niks mis is met Duitsers is, vrijwel elke Duitser is aardig, maar je hebt nou eenmaal figuren, zolang de ''verkeerde Duitsers'' (in dit geval een Oostenrijker) maar geen ''fuckin kaaskop'' tegen me zeggen! :angry: En als die''verkeerde Duitsers'' kuilen graven bij ons in Scheveningen, no big deal, zolang ze die maar niet vol proppen met mijnen zoals 60 jaar geleden!) Vergeet trouwens niet dat er nog een kleine groep Hitler-aanhangers is in Duitsland en dat hun kinderen ook zo opgevoedt worden, dus bij nader inzien denk ik niet dat we snel van dit soort zieke mensen af zijn! Ja maar die slechte mensen uit de 2 de wereldoorlog zijn waarschijnlijk allemaal 60 jaaren ouder en die maken volgens mijn geen kindjes meer of wel <_<
[/b] Duitsers Hier, Duitsers Daar van edwin evers is best lagge wil stem er op dat nummer

Bewerkt: door pinopower