Geplaatst: 25 juli 200420 jaren comment_17061 [/b] Duitsers Hier, Duitsers Daar van edwin evers is best lagge wil stem er op dat nummer Bewerkt: 25 juli 200420 jaren door pinopower
Geplaatst: 3 september 200420 jaren comment_25459 Nu niet meer, toen nog wel... helaas... Maar dat gebeurt heus niet alleen in Duitsland, hoor!
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25498 Mensen, Nazi's waren erg slecht... Maar Rudolf Hess, een bekend Nazi, die in de eerste instantie Adolf mocht gaan opvolgen als die er niet meer was, is vermoord. En niet na de oorlog is Hess vermoord. Nee, op z'n 90'ste! Hij mag dan wel een Nazi zijn geweest, maar dat is ook wel heel erg. Hij zou waarschijnlijk zelf toch snel zijn gestorven..
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25500 Mensen, Nazi's waren erg slecht...Maar Rudolf Hess, een bekend Nazi, die in de eerste instantie Adolf mocht gaan opvolgen als die er niet meer was, is vermoord. En niet na de oorlog is Hess vermoord. Nee, op z'n 90'ste! Hij mag dan wel een Nazi zijn geweest, maar dat is ook wel heel erg. Hij zou waarschijnlijk zelf toch snel zijn gestorven.. op z'n 90ste? dat is wel heel erg oud om vermoord te worden... ze kunnen beter gewoon zeggen: sterf langzaam en pijnlijk :lol:
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25514 Nazi's waren zo slecht, ja dat kun je je gewoon niet voorstellen. En het erge is dat mensen gaan denken als ze ouder worden dat ze minder erg waren... Maar deze misdaden mag je nooit vergeten...
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25519 Ja vooral als je veel Medal of honor speelt dan weet je hoe iritand die mensen waren
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25626 Ik vind die sfeer dan echt mooi! Sluip je door vijandelijk gebied, of volg je een moffen-conversatie, echt, na 4 jaar is het nog steeds cool!
Geplaatst: 18 september 200420 jaren comment_28666 lol ik ken hem wel maar weet iemand een link ofzo daarnaar toe.. waar ik da kan dowloaden ? <_<
Geplaatst: 18 september 200420 jaren comment_28670 Luister het hier: klik Om down te loaden klik op de link met rechter muisknop dan opslaan als... Bewerkt: 18 september 200420 jaren door Timovich
[/b] Duitsers Hier, Duitsers Daar van edwin evers is best lagge wil stem er op dat nummer

Bewerkt: door pinopower