Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_234998 Hey, toen ik vandaag 3ds max opstarte en even wat wou proberen kreeg ik iets raars. Ik heb hier een screen van een box, maar als je meet een look tool eroheen kijkt zie je alleen dit: Weet iemand of ik iets verkeerds aan heb gezet ofzo? En hoe ik het weer normaal kan krijgen? Bij voorbaat dank Bewerkt: 2 oktober 200519 jaren door Rick_Mense
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235028 Rechtermuisknop op Perspective -> Kies Smooth + Highlight
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren Auteur comment_235031 Bedankt maar hij stond al daar op: En het is alleen als ik rond kijk.
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235034 ik weet niet maar bij jou staat undo view rotate aan en bij wauzie niet ik denk dat het daar aan ligt.(kan zelf niet testen want mijne is heen gegaan .
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren Auteur comment_235069 dat komt omdat ik al iets gemaakt heb en rond gekeken, en dan kan je op undo view drukken en dan staan je view weer zoals je hem voor dat je rond gekeken hebt.
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235197 Druk eens op F3, ik neem aan dat je alle ribben van het object ziet ?
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren Auteur comment_235267 Druk eens op F3, ik neem aan dat je alle ribben van het object ziet? Ja ik zie hetzelfde als ik op f3 druk.
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235286 Probeer eens op de knop O te drukken, dan zou het weer normaal moeten zijn als je draait . (het kan ook 'P' zijn). Ik heb dit namelijk ook gehad, dan heb je perongeluk O ingedrukt (of P dus).
Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren Auteur comment_235295 Probeer eens op de knop O te drukken, dan zou het weer normaal moeten zijn als je draait . (het kan ook 'P' zijn).Ik heb dit namelijk ook gehad, dan heb je perongeluk O ingedrukt (of P dus). Bedankt het was O
Hey, toen ik vandaag 3ds max opstarte en even wat wou proberen kreeg ik iets raars.
Ik heb hier een screen van een box, maar als je meet een look tool eroheen kijkt zie je alleen dit:
Weet iemand of ik iets verkeerds aan heb gezet ofzo?
En hoe ik het weer normaal kan krijgen?
Bij voorbaat dank
Bewerkt: door Rick_Mense