Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235193 Als ik mta opstart.. en wil naar de severs kijken staat der alleen maar unscanned servers voor de rest niks.. en zou graag mta weer willen spelen... iemand die mij kan helpen ? Alvast bedankt
Geplaatst: 7 oktober 200519 jaren comment_239204 ja, maar bij gebrek aan beter kan het soms niet anders(puntje puntje puntje puntje) en zoveel servers zijn er nou ook weer niet, dus boeie dat t niet helemaal up-to-date is Bewerkt: 7 oktober 200519 jaren door M.Toreno
Geplaatst: 7 oktober 200519 jaren comment_239255 laatste tijd zijn er veel servers leeg en maar een paar servers waar niet meer dan 10 mensen inzitten...dus nu maar wachten op mta:sa die wordt heel waarschijnlijk dit weekend uitgebracht
Geplaatst: 7 oktober 200519 jaren comment_239395 laatste tijd zijn er veel servers leeg en maar een paar servers waar niet meer dan 10 mensen inzitten...dus nu maar wachten op mta:sa die wordt heel waarschijnlijk dit weekend uitgebracht MTA:SA dit weekend? ja Beta 11 komt hopelijk nog dit weekend
Als ik mta opstart.. en wil naar de severs kijken
staat der alleen maar unscanned servers voor de rest niks.. en zou graag mta weer willen spelen...
iemand die mij kan helpen
?
Alvast bedankt