Dit is een Texture mod voor SA waarin de Clucking Bell en de Well Stacked Pizza compleet worden omveranderd in een Super de koe en een Appie Heijn, ook zullen de interieuren aangepast worden naar die van een Supermarkt! In deze mod worden de Ballas en Grove Street ook veranderd in de gang van beide winkels !! Dikke concurentie dus .
Enkele screens van nu:
Appe Hein:
AH gang:
Super de Koe:
Bugs tot nu toe:
- Trailers, op een bepaald punt herhaald de texture zich en word het uiteindelijk erg lelijk . Hier wordt aan gewerkt.
- AH Logo bij de Appie Hein, Op een van de kanten staat het goed, op de andere in het spiegelbeeld . Ik weet nog niet hoe ik dit moet aanpassen. Niet te fixen .
- Bij de AH Gang is er 1 mannetje waar je ook het AH Logo op de mouw ziet, ga ik nog fixen .
Dingen die nog te doen zijn:
- AH Trailer
- Super de Koe gang
- Interieuren
- Albert Hein ---> Appie Heijn
- EE's
Geef hier je mening en ook verbeteringen/tips voor deze mod !
Special Thanks:
- Silverwing - Het maken van enkele logo's en 1 skin . (De rest is door mijzelf gemaakt )
PRIJZENOORLOG
Dit is een Texture mod voor SA waarin de Clucking Bell en de Well Stacked Pizza compleet worden omveranderd in een Super de koe en een Appie Heijn, ook zullen de interieuren aangepast worden naar die van een Supermarkt! In deze mod worden de Ballas en Grove Street ook veranderd in de gang van beide winkels
!! Dikke concurentie dus
.
Enkele screens van nu:
Appe Hein:
AH gang:
Super de Koe:
Bugs tot nu toe:
- Trailers, op een bepaald punt herhaald de texture zich en word het uiteindelijk erg lelijk
. Hier wordt aan gewerkt.
- AH Logo bij de Appie Hein, Op een van de kanten staat het goed, op de andere in het spiegelbeeld
. Ik weet nog niet hoe ik dit moet aanpassen. Niet te fixen
.
- Bij de AH Gang is er 1 mannetje waar je ook het AH Logo op de mouw ziet, ga ik nog fixen
.
Dingen die nog te doen zijn:
- AH Trailer
- Super de Koe gang
- Interieuren
- Albert Hein ---> Appie Heijn
- EE's
Geef hier je mening en ook verbeteringen/tips voor deze mod
!
Special Thanks:
- Silverwing - Het maken van enkele logo's en 1 skin
. (De rest is door mijzelf gemaakt