Geplaatst: 2 oktober 200519 jaren comment_235934 ik heb de sunshine autos gekocht en ik moet een mr.whoopee hebben zoon ijskraam wagentje. maar ik kan nergens een mr.whoopee vinden en ik heb geen zin om die ice factory te kopen
Geplaatst: 3 oktober 200519 jaren comment_236435 Ik deed die ook aan de haven. Juist voor de Pay 'n Spray, als ik dan een ster had, gewoon erin rijden.
Geplaatst: 14 november 200519 jaren comment_266786 of naar pay and spray 200ste POST Bewerkt: 14 november 200519 jaren door daviha
Geplaatst: 14 november 200519 jaren comment_266836 Er is wel een manier om hem te krijgen en dat je nog steeds "geen zin hebt om hem te kopen" namelijk deze: Doe de vigilante missie in de buurt van de ijsfabriek, met een beetje geluk rijdt de eerste verdachte in de Mr. Whoopee. Is mij redelijk vaak overkomen als ik de vigilante voor de grap even daar opende. Hoeft natuurlijk niet altijd te gebeuren.
ik heb de sunshine autos gekocht en ik moet een mr.whoopee hebben zoon ijskraam wagentje. maar ik kan nergens een mr.whoopee vinden en ik heb geen zin om die ice factory te kopen