Silverwing Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Het resultaat is niet zo goed, ik ben wat te snel geweest en heb een deel teveel weggeknipt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Erg Handig voor plaatjes waarbij het automatisch niet goed gaat omdat de kleuren van de render en achtergrond bijna hetzelfde zijn.. maar toch vind ik de gum makkelijker :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Ook zeer handig kijken wat beter is renderen zoals bij de tut van levi of met de pen tool .. eens kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Het rare bij mij is, ik kan nooit pasten:? HIj staat bij mij nooit aan Help mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Het rare bij mij is, ik kan nooit pasten:? HIj staat bij mij nooit aan Help mij Pasten? wees duidelijk anders kunnen we je niet helpen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 3 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Kan je Edit -> Paste niet selecteren? Misschien sta je nog in Quickmask Mode? Keer dan terug naar de gewone mode, misschien ligt het daar aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Hets is al gelukt, dit is mijn resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tazzoun Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) kijk fear render Bewerkt: 27 november 2005 door tazzoun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Bump Ik heb een vraagje: waar staat make selection?, want ik kan het nergens vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Je kan ook rechtermuis knop -> make selection doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Het was ook handig als je er even in zette: duplicate layer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Bumpje. In plaats van naar een ander document kopieeren kan je ook, terwijl de render nog geselecteerd is, rechtermuisknop --> Layer via cut. En dan gewoon de 2 layers die je onder je render hebt verwijderen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emaitroy Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) goede tut, ik was eerst niet zo goed met de pentool maar als je gewoon veel vaker klikt dan ziet 't er nog best wel heel aardig uit mijn uitkomst: Bewerkt: 6 december 2009 door Emaitroy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NinjaHero Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Wat wel jammer is aan het voorbeeld is bij de microfoon zie je een deel van de achtergrond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Wat wel jammer is aan het voorbeeld is bij de microfoon zie je een deel van de achtergrond Over de kwaliteit van de render van de tutmaker valt te twisten. Wel raad ik deze methode aan, want ik vind het veel beter werken dan de lasso tool, omdat je daar niet eens stapje terug kan als je een verkeerd puntje zet. Bij de Pentool wordt elke stap in de History bewaard, en kan je met Ctrl + Z of Ctrl + Shift + Z gewoon terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.