Jump to content
Geplaatst:
comment_236069

Elke week post ik hier een film.

En dan geven jullie je mening over deze film.

Je verteld er bijvoorbeeld bij waar je deze film hebt gezien.

En wat je dus van deze film vind.

Daarnaast geef je ook een eindcijfer voor die Film.

Deze week begin ik met de Film ''The Day After Tomorrow''.

Informatie:

Wanneer blijkt dat de opwarming van de aarde een begin kan zijn van een nieuwe ijstijd, verwoesten inmiddels tornado's Los Angeles, overspoelt een vloedgolf New York City en raakt het gehele noordelijke halfrond bevroren. Klimatoloog Jack Hall (Dennis Quaid-The Alamo, The Rookie, Traffic), zijn zoon Sam (Jake Gyllenhaal-Moonlight Mile, Donnie Darko) en een aantal overlevenden, moeten zich uit de gigantische storm zien te redden en proberen in leven te blijven terwijl ze vechten tegen een vijand die sterker en meedogenlozer is dan ze ooit ontmoet hebben: Moeder Natuur!

Bron- Videoland.nl

Mijn Mening:

Ik heb deze film voor het eerst in mijn eigen kamer gezien.

Mijn kamerraad had hem op DVD en toen heb ik hem bij mij thuis gekeken.

Op het eerste gezicht vond ik dit al een mooie film aangezien ik erg veel van Natuurfilms houd. Vooral als het over rampen gaan.

Bijvoorbeeld: Twister, The Day After Tomorrow, Perfect Storm enz.

Toen ik de film ging kijken vond ik de sfeer erg leuk.

Het begon namelijk met een paar kleine afwijkingen op aarde.

En de storm werd maar steeds groter.

Hoe de personen met elkaar omgaan vond ik erg leuk.

Vooral de relatie tussen Laura en Sam vond ik ook erg leuk.

Mooie Special Effects en de Vloedgolf bv is ook erg mooi.

Hele mooie film en ik wil hem graag nog een keer weer zien.

Als Cijfer krijgt hij een: 8,3

• Reacties 140
  • Bezichtigingen 8.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_419210

Die gast is waarshijnlijk van de serie ''my wive and kids''

Ziet er een leuk fimpje uit 5/10 omdat ik hem niet gezien heb en je kan geen film rateuh als je hem nog niet hebt gezien.

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_476606

Tijd voor een nieuwe film als het toch dood wordt?

Men Of Honor

250px-Men_of_Honor_DVD.JPG

'Men of Honor' is gebaseerd op het leven van Carl Brashear(Cuba Gooding Jr.). Brashear werd de eerste Afro-Amerikaanse meester diepzeeduiker. Gemotiveerd door zijn strenge vader, besloot Brashear alles op alles te zetten om het beroep uit te oefenen dat hij wilde. Het racistische Amerika in de jaren 50 was nog niet klaar voor een zwarte man in een hoge functie. Brashear wordt dan ook al vanaf het begin van zijn carrière bij de marine tegengewerkt. Vooral de verbitterde ex-duiker Billy Sunday (Robert De Niro) werkt Brashear op alle manieren tegen. Als Brashear later in zijn carrière zijn been kwijtraakt, is hij nog steeds vastberaden. Hij moet diepzeeduiker worden.

Geplaatst:
comment_476663

Men Of Honor.

Eén van de beste films die ik ooit gezien heb. Ik ben een enorme fan van Robert de Niro, en hij had echt een prachtrol in die film. Cuba Gooding jr. deed het ook erg goed in deze film overigens. Een intense film, veel drama, en een supergoed verhaal. Alles wat een film nodig heeft.

Een dikke 9 voor deze film. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_490625

Klopt, hij was onlangs op tv, hoewel dat nu toch al 3 weekjes ongeveer geleden is.

Ik vond het een goede film

Ik zou hem binnenkort ook nog eens graag willen huren.

Ik vind hem zeker een dikke 8.4 waard, en ook een aanrader voor mensen..

Geplaatst:
comment_490710
Ik heb hem gezien die film op tv ik vond het een saaie ,maar ja ik ben niet voor zo films liever actie

Rates: 5/10 :D

Inerdaad ik vond hem ontiegelijk saai, het was wel een mooie film, maar te saai voor worden, het was dat er geen andere film toen op de TV was :clown:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_497593

potctj3.jpg

Verenigde Staten

Actie / Avontuur

143 minuten

geregisseerd door Gore Verbinski

met Johnny Depp, Geoffrey Rush en Orlando Bloom

Jack Sparrow, de afgedankte kapitein van het beroemde spookschip The Black Pearl, wil zijn schip terug. De nieuwe kapitein, Barbossa, ontvoert Elizabeth Swann tijdens één van hun veroveringen, omdat Elizabeth de enige lijkt die er voor kan zorgen dat de vloek van Cortez, die op Barbossa en zijn crew rust, wordt opgeheven. De ware persoon die de vloek kan opheffen is echter Will Turner, die smoorverliefd is op Elizabeth. En dus schakelt Will, om Elizabeth te redden, de enige in die de thuishaven van The Black Pearl kent: Kapitein Jack Sparrow.

--------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem gister voor het eerst gezien. En ik vond het een geweldige film, vol met actie en humor. Hoe Johnny Dep zijn rol vertolkt in deze film is buitengewoon geweldig. Ik ga deel 2 zeer gauw zien en wachten op deel 3. Ik ga ze alledrie kopen zodat ik de set compleet heb. Deze film is één van de beste films in mijn ogen.

Rate: 9.7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.