Geplaatst: 1 januari 200421 jaren comment_968 Plaats in deze topic alle grappen die de makers in het spel hebben gestopt! Ik heb er al 1 gevonden als voorbeeld: Bowling Ball tent Met opschriften: - Please bring your own balls :lol: - Only two balls per aisle - Balls for hire Dus plaats hier ook je grappige screens!
Geplaatst: 3 januari 200421 jaren comment_1014 Als je naar het helipad op vercetti estate gaat, staan er 2 rood-oranje tonnen Als je erin kijkt zit er lava in hier nog 1: In de caravan van phill in "phills place" hangt in zijn slaapkamer een poster van Soldiers of Misfortune met als onderschrift: They left together, They came back in pieces thx voor de tip Joriz
Geplaatst: 3 januari 200421 jaren Auteur comment_1021 Cool Hopelijk hebben andere ook nog coole screenshots!
Geplaatst: 22 januari 200421 jaren comment_1302 Heeej cool die screenshots....maaruh....hoe krijg je ze erop ...uploade..ofzow... Edit door Joriz: Op een server zetten op het internet en dan de IMG knop gebruiken als je een bericht post. Nu kunnen alleen Moderators en admins uploaden. Ik ga effe kijken of het haalbaar is dat gewoone leden ook kunnen uploaden. Bewerkt: 22 januari 200421 jaren door Joriz
Geplaatst: 30 januari 200421 jaren comment_1548 nee, nu kan jij ook wel plaatjes plaatsen, maar dan moet je ze eerst op een server zetten.
Geplaatst: 30 januari 200421 jaren comment_1558 nee, nu kan jij ook wel plaatjes plaatsen, maar dan moet je ze eerst op een server zetten. Volgens mij hoeft dat niet meer, want Joriz er voor gezorgt dat op leden plaatjes kunnen uploaden
Geplaatst: 30 januari 200421 jaren Auteur comment_1564 Volgens mij hoeft dat niet meer, want Joriz er voor gezorgt dat op leden plaatjes kunnen uploaden Alleen moderators en superleden normale leden kunnen dat niet. Want anders zou iedereen rommel plaatsen. Moderators en superleden kunnen uploaden door een plaatje als bijlage toe te voegen!
Geplaatst: 7 februari 200421 jaren comment_1681 Hier ook nog een mooie , vind ik air guitars from $199 en die tent ernaast met Jack's Prosthetics it won't cost you an arm or a leg ps sorry voor groote pic
Geplaatst: 8 februari 200421 jaren comment_1695 Wat voor een bestand moet het zijn??? ik heb een bmp bestand maar die krijg ik er niet op. hij laad wel maar ik zie hem verder niet staan.
Geplaatst: 8 februari 200421 jaren comment_1696 Een bmp bestand is enorm groot! maak er een .jpg van, dat kan gewoon in paint!
Geplaatst: 13 februari 200421 jaren comment_1773 aan de overkant van het huis vercetti staat er ergens in een garage een wasmachine: handig als je je kleren wil wassen
Geplaatst: 1 maart 200421 jaren comment_2249 Ik heb ook een leuke maar alleen geen screenshots, een strandbal bij de golfclub leaf links, als je er tegen aan loopt, vliegt ie weg!
Geplaatst: 2 maart 200421 jaren comment_2280 Ik vind het wel leuk ja! ik heb alle Grappige dingen die je hier kan vinden en ergens anders op de site gekeken! Wel cool! :lol: :lol: :lol:
Plaats in deze topic alle grappen die de makers in het spel hebben gestopt!
Ik heb er al 1 gevonden als voorbeeld:
Bowling Ball tent
Met opschriften:
- Please bring your own balls :lol:
- Only two balls per aisle
- Balls for hire
Dus plaats hier ook je grappige screens!