Geplaatst: 1 januari 200421 jaren comment_968 Plaats in deze topic alle grappen die de makers in het spel hebben gestopt! Ik heb er al 1 gevonden als voorbeeld: Bowling Ball tent Met opschriften: - Please bring your own balls :lol: - Only two balls per aisle - Balls for hire Dus plaats hier ook je grappige screens!
Geplaatst: 2 augustus 200420 jaren comment_18383 Als je met je sniper op het petje van zo'n bewaker richt ( die in de mall te vinde zijn ) staat er pig. Natuurlijk betekend dit Patrol Invest Group, maar toch wel grappig. Mischien kan iemand anders er effen een screen van plaatse. Bewerkt: 2 augustus 200420 jaren door Tegh
Geplaatst: 6 augustus 200420 jaren comment_19042 als je op het tafeltje ernaast kijkt dan zie je ook nog verschillender leuke foto's :lol: ik raad je wel aan om er met een sniper naar te kijken want ze zijn nog al klein
Geplaatst: 7 augustus 200420 jaren comment_19269 Als je met je sniper op het petje van zo'n bewaker richt ( die in de mall te vinde zijn ) staat er pig. Natuurlijk betekend dit Patrol Invest Group, maar toch wel grappig. Je moet ook 's op zijn gezicht letten; hij heeft een heel erg varkensachig gezicht :lol: :lol: :lol:
Geplaatst: 12 augustus 200420 jaren comment_20223 wisten jullie al dat je garnaten bij de ammunation in bijv. de north poit mall van de muur af kan schieten. ik speelede het op de pleaystation2 en ik schoot met de m50 ofzo de garnaten van de muur. ik wist niet dat dat kon.
Geplaatst: 19 augustus 200420 jaren comment_21442 Als we goed kijken op het plaatje van Mitch waar Candy op dat schilderij staat zie je ook de drank in Jerrycans van Lovefist (''Boomshine'') op de tafel staan! (Dat drankje waar je die gasten voor een bepaalde missie mee moet oppeppen.)
Geplaatst: 20 augustus 200420 jaren comment_21452 Kan jij dat lezen dan? :blink: Ik zie alleen rode vage krabbels!
Geplaatst: 22 augustus 200420 jaren comment_22007 Als we goed kijken op het plaatje van Mitch waar Candy op dat schilderij staat zie je ook de drank in Jerrycans van Lovefist (''Boomshine'') op de tafel staan!(Dat drankje waar je die gasten voor een bepaalde missie mee moet oppeppen.) Nee, daar staat "Hot'n Sticky" op, kijk maar eens met een sniper daarna! Bewerkt: 22 augustus 200420 jaren door Mitch
Geplaatst: 22 augustus 200420 jaren comment_22018 Maar het moet volgens mij gewoon Boomshine voorstellen.
Geplaatst: 22 augustus 200420 jaren comment_22036 Boomshine staat op een gegeven moment in je hotelkamer op Ocean View (zie de screenshot van die doorgehakte hidden package in een ander topic). Volgens mij is dat spul wat hier op tafel staat dat spul wat Phil Cassidy brouwt.
Geplaatst: 22 augustus 200420 jaren comment_22043 Maar het moet volgens mij gewoon Boomshine voorstellen. Hm.. Raar. Ik lees ook Hot'n Sticky :blink:
Geplaatst: 23 augustus 200420 jaren comment_22129 Hey, kben nieuw, hoe met je ingame screenshots maken :unsure:
Plaats in deze topic alle grappen die de makers in het spel hebben gestopt!
Ik heb er al 1 gevonden als voorbeeld:
Bowling Ball tent
Met opschriften:
- Please bring your own balls :lol:
- Only two balls per aisle
- Balls for hire
Dus plaats hier ook je grappige screens!