Geplaatst: 1 januari 200421 jaren comment_968 Plaats in deze topic alle grappen die de makers in het spel hebben gestopt! Ik heb er al 1 gevonden als voorbeeld: Bowling Ball tent Met opschriften: - Please bring your own balls :lol: - Only two balls per aisle - Balls for hire Dus plaats hier ook je grappige screens!
Geplaatst: 23 augustus 200420 jaren comment_22131 Hey, kben nieuw, hoe met je ingame screenshots maken :unsure: Met de Ultimate Trainer kan je screenshots maken! Download hem hier! Je kan ook Print Screen gebruiken dat staat bovenaan de knoppen Home, End, Delete enzo! Dat doe je zo: Druk Print screen voor screenshot (afkorting: PrtScn), daarna ga je naar Paint, daarna druk je bewerken en dan plakken (bewerken staat bovenaan)! Als hij te groot is kan je hem ook verkleinen, daarna ga je naar Afbeelding en dan druk je op Uitrekken/hellen! Vul je getal in (60 of 50 is meestal precies goed)!
Geplaatst: 1 september 200420 jaren comment_24853 Haha dit is wel erg 18+ :lol: Bewerkt: 1 september 200420 jaren door The Godfather
Geplaatst: 2 september 200420 jaren comment_25035 Haha dit is wel erg 18+ :lol: Wat zijn jullie een stelletje viespeuken zeg maarre voor mij is het geschikt ik ben 18+ maarre wel een leuke screen maargoed hebben jullie nog meer screens??
Geplaatst: 2 september 200420 jaren comment_25167 hebben jullie nog meer geinige screens??? ik heb er geen 1 sorry
Geplaatst: 9 september 200420 jaren comment_26602 iets teveel spiritus gebruikt rambo Iets te veel!!!!!!!!!!!!!!!!! :ph34r: :ph34r: Kickuh sreen man echt gaaf
Geplaatst: 9 september 200420 jaren comment_26605 hehe check...was aant BBQ-en in VC haha volgens mij heeft Rambo er iets te veel kerosine erbij gedaan maarre wel een mooie screen. wat ging je maken?? Gebraden Hunters???
Geplaatst: 10 september 200420 jaren comment_26861 wow hij is idd erg cool maar had je geen last van een lage framerate met zo veel.. uhm brandhout
Geplaatst: 12 september 200420 jaren comment_27384 Haha dit is wel erg 18+ :lol: Hoe is het mogelijk! :blink: Deze had ik laatst ook en ik wilde het hier ook neer zetten! Grmbll... <_< :angry: :lol:
Plaats in deze topic alle grappen die de makers in het spel hebben gestopt!
Ik heb er al 1 gevonden als voorbeeld:
Bowling Ball tent
Met opschriften:
- Please bring your own balls :lol:
- Only two balls per aisle
- Balls for hire
Dus plaats hier ook je grappige screens!