Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mclaw zijn mod

Mclaw zo toch een mod maken? wat is daar met gebeurt? ik was toen volgens mij op vakantie en toen was hij er niet meer?

Featured Replies

Mclaw zo toch een mod maken? wat is daar met gebeurt? ik was toen volgens mij op vakantie en toen was hij er niet meer?

Dat is San GTAGames, die is gestopt omdat MCLaw toen volgens mij verbannen was... Hij maakte die mod samen met Se7en (Trax)

Alleen hier had je geen Topic voor aan hoeven te maken.. Je kon ook een PB naar MCLaw zelf sturen..

Edited by DaddyPimp

Dat is San GTAGames, die is gestopt omdat MCLaw toen volgens mij verbannen was... Hij maakte die mod samen met Se7en (Trax)

Alleen hier had je geen Topic voor aan hoeven te maken.. Je kon ook een PB naar MCLaw zelf sturen..

Samen met Se7en? Ik was samen met MClaw aan San Gtagames bezig. Dit is inderdaad gestopt omdat MClaw een ban kreeg op dit forum.

Maar gaat hij nu wel door aangezien MClaw weer geunbanned is?

Nope......daar is helaas geen tijd meer voor.

• Author

Oke bedankt voor de info

Samen met Se7en? Ik was samen met MClaw aan San Gtagames bezig. Dit is inderdaad gestopt omdat MClaw een ban kreeg op dit forum.

Niet met Se7en? Dat dacht ik omdat hij daar erg vaak postte...

Waarom isie dan gebanned(als ik vragen mag)

Hij was een crew - lid, en nadat hij weg was gegaan, vertoonde hij heel raar gedrag, zoals postboosten, en spammen. Dat is dus de reden. ;)

Graag geen reactie terug.

Koos. :bier:

Het team is uitelkaar gevallen, je had ook gewoon MClaw een PB kunnen sturen.

@blackpearl11

Hij is alweer terug :)

-Slotje-

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.