Geplaatst: 7 oktober 200519 jaren comment_238966 ik heb 100% uitgespeeld en ik had ergens gelezen dat er dan nog een extra deurtje openging in pole position... maar als ik er inloop gebeurt er nix waar moet ik inlopen? groetjes
Geplaatst: 7 oktober 200519 jaren comment_238968 Hier is al een topic over, die kan je hier *klik* vinden.
Geplaatst: 7 oktober 200519 jaren comment_238976 ik heb 100% uitgespeeld en ik had ergens gelezen dat er dan nog een extra deurtje openging in pole position... maar als ik er inloop gebeurt er nix waar moet ik inlopen? groetjes de andere kant is ook nog een deurtje die is dan open
Geplaatst: 7 oktober 200519 jaren Auteur comment_238989 ik heb 100% uitgespeeld en ik had ergens gelezen dat er dan nog een extra deurtje openging in pole position... maar als ik er inloop gebeurt er nix waar moet ik inlopen? groetjes de andere kant is ook nog een deurtje die is dan open de andere kant van pole position??
Geplaatst: 7 oktober 200519 jaren comment_239013 ik heb 100% uitgespeeld en ik had ergens gelezen dat er dan nog een extra deurtje openging in pole position... maar als ik er inloop gebeurt er nix waar moet ik inlopen? groetjes de andere kant is ook nog een deurtje die is dan open de andere kant van pole position?? lees pb wat ik je gestuurd heb ik leg daar alles wel uit dan kan dit topic op slot
Geplaatst: 7 oktober 200519 jaren comment_239056 ik heb 100% uitgespeeld en ik had ergens gelezen dat er dan nog een extra deurtje openging in pole position... maar als ik er inloop gebeurt er nix waar moet ik inlopen? groetjes hoi ik heb een vraagjuh wat is pole position? groetjes spiderman
Geplaatst: 7 oktober 200519 jaren comment_239065 ik heb 100% uitgespeeld en ik had ergens gelezen dat er dan nog een extra deurtje openging in pole position... maar als ik er inloop gebeurt er nix waar moet ik inlopen? groetjes hoi ik heb een vraagjuh wat is pole position? groetjes spiderman een stripclub van vice city
Geplaatst: 8 oktober 200519 jaren comment_240207 het is inderdaad de stripclub in Vice city. Hier de map. bij het rode kadertje zit hij veel succes ermee. Plaatje: Bewerkt: 8 oktober 200519 jaren door ikkes
Geplaatst: 13 oktober 200519 jaren comment_243409 Je moet bij het eerste deurtje links $600 uitgeven (dat duurt wel even), maar als je dat hebt gedaan komt er een bericht dat je de pole position hebt voltooid. (asset) en dan kan je een extra deurtje in.
ik heb 100% uitgespeeld en ik had ergens gelezen dat er dan nog een extra deurtje openging in pole position... maar als ik er inloop gebeurt er nix waar moet ik inlopen? groetjes