hallo. ik ben nou ens lekker aan t modden en nou heb ik ff een vraagje.
hoe moet ik mensen plaatsen (zoals die biker in downtown).
en met mensen bedoel ik :
-Mensen die op jouw en je teamgenoten schieten
-teamgenoten die op de groep mensen hieboven schiet
-bodyguards die je volgen als je ze aanraakt (graag zo ingesteld dat ze na die en dat missie daar staan)
-mensen die je direkt in missies volgen (vrienden)
-neutrale mensen
-mensen die vanaf hier naar daar rijden en op het einde uitstappen.
-en mensen van vijand, team of neutraal die van hier naar daar lopen. en dan beginnen met schieten
ik wil namelijk de oh zo makkelijke missies in vice city wat moeilijker (en leuker maken) maken.
(voorbeeld : the party : mensen die in hun eigen autos van hun huis tot het feest rijden, sniper on the roof bij pole position. friendly rivalry : taxi chauffeurs die de weg naar buiten blokeren en ga zo maar door.)
verder heb ik ook nog hulp nodig bij het plaatsen van wapens die er pas staan/liggen NAdat je een bepaalde missie hebt gehaald.
ik heb t hier btw over vice city.
hopelijk kan hier iemand antwoord opgeven (en dan vooral op het rode gedeelte)
alvast bedankt.
edit: ik heb dit gevonden bij de missie death row:
de plaats waar een mens staat :
in :Label074021 staat :
009A: $B9C = create_actor 10 #CLA at #$B9D $B9E $B9F
01ED: reset_actor $B9C flags
03FE: unknown_actor $B9C 200
dit is de naam van het persoon dat er staat.
dit zijn de coordinaten
ik weet wat ik hiermee moet doen, maar hoe kan ik instellen welk wapen ze dragen. en waar staat de rest voor?
ik ga verder zoeken.
Oene
ps :ja ik weet t er zijn ook wel moeilijke missies maar hoe moeilijker hoe beter (moet wel te doen zijn natuurlijk)
ps2 :ik weet hoe ik coordinaten moet zoeken en autos en guns plaatsen weet ik ook wel, alleen het instellen dat ze pas na een bepaalde missies daar staan niet.
hallo. ik ben nou ens lekker aan t modden en nou heb ik ff een vraagje.
hoe moet ik mensen plaatsen (zoals die biker in downtown).
en met mensen bedoel ik :
-Mensen die op jouw en je teamgenoten schieten
-teamgenoten die op de groep mensen hieboven schiet
-bodyguards die je volgen als je ze aanraakt (graag zo ingesteld dat ze na die en dat missie daar staan)
-mensen die je direkt in missies volgen (vrienden)
-neutrale mensen
-mensen die vanaf hier naar daar rijden en op het einde uitstappen.
-en mensen van vijand, team of neutraal die van hier naar daar lopen. en dan beginnen met schieten
ik wil namelijk de oh zo makkelijke missies in vice city wat moeilijker (en leuker maken) maken.
(voorbeeld : the party : mensen die in hun eigen autos van hun huis tot het feest rijden, sniper on the roof bij pole position. friendly rivalry : taxi chauffeurs die de weg naar buiten blokeren en ga zo maar door.)
verder heb ik ook nog hulp nodig bij het plaatsen van wapens die er pas staan/liggen NAdat je een bepaalde missie hebt gehaald.
ik heb t hier btw over vice city.
hopelijk kan hier iemand antwoord opgeven (en dan vooral op het rode gedeelte)
alvast bedankt.
edit: ik heb dit gevonden bij de missie death row:
de plaats waar een mens staat :
in :Label074021 staat :
009A: $B9C = create_actor 10 #CLA at #$B9D $B9E $B9F
01ED: reset_actor $B9C flags
03FE: unknown_actor $B9C 200
dit is de naam van het persoon dat er staat.
dit zijn de coordinaten
ik weet wat ik hiermee moet doen, maar hoe kan ik instellen welk wapen ze dragen. en waar staat de rest voor?
ik ga verder zoeken.
Oene
ps :ja ik weet t er zijn ook wel moeilijke missies maar hoe moeilijker hoe beter (moet wel te doen zijn natuurlijk)
ps2 :ik weet hoe ik coordinaten moet zoeken en autos en guns plaatsen weet ik ook wel, alleen het instellen dat ze pas na een bepaalde missies daar staan niet.
Bewerkt: door oeneboy