Geplaatst: 9 oktober 200519 jaren comment_240943 Wie wil er voor mij de Kent Paul (de missie waarbij je Lance van de vuilnisbelt moet redden) en de A missie doen (ik weet even niet de naam maar je moet in een helikoptertje een gebouw laten ontploffen) doen? Heel erg bedankt alvast!! Radio-espantoso Hier is de link naar de save-game: SAVE-GAME
Geplaatst: 9 oktober 200519 jaren comment_241218 Ik heb ze voor je gehaald. Je kunt nu weer een opdracht doen van Colonel Cortez en van Diaz en je kunt nog een opdracht van Avery Carrington doen. Hier is de savegame: KLIK Ik zag bij je stats dat je codes hebt gebruikt, volgens mij kun je het spel nu niet meer 100% uitspelen.
Geplaatst: 3 december 200519 jaren comment_279152 Dat komt volgens mij omdat deze savegame al een tijdje niet meer is gedownload en daarom van Rapidshare af is gehaald.
Geplaatst: 13 december 200519 jaren comment_284810 Hierboven,jullie halen een topic van 2 maanden geleden terug omhoog. Dit topic mag dus gesloten worden neem ik aan?
Geplaatst: 13 december 200519 jaren comment_285006 Natuurlijk mag dat wel, hij heeft toch een vraag, dan mag je gewoon posten en mag ik antwoord geven. Zolang je post iets toevoegt aan het topic, mag je hem gewoon omhooghalen. NandroDavids
Wie wil er voor mij de
Kent Paul (de missie waarbij je Lance van de vuilnisbelt moet redden)
en de A missie doen (ik weet even niet de naam maar je moet in een helikoptertje een gebouw laten ontploffen)
doen? Heel erg bedankt alvast!!

Radio-espantoso
Hier is de link naar de save-game:
SAVE-GAME