Jump to content
Geplaatst:
comment_240969

Hier alle deelnemers van het WK. De deelnemers met een * doen voor het eerst in de geschiedenis mee aan een WK.

Europa:

Duitsland

Engeland

Frankrijk

Italië

Kroatië

Nederland

Oekraïne*

Polen

Portugal

Servie & Montenegro

Spanje

Tsjechië

Zwitserland

Zweden

Afrika:

Angola*

Ghana*

Ivoorkust*

Togo*

Tunesië

Zuid-Amerika:

Argentinië

Brazilië

Ecuador

Paraguay

Noord-Amerika:

Costa Rica

Mexico

Verenigde Staten

Trinidad & Tobago *

Azië:

Iran

Japan

Saudi-Arabië

Zuid-Korea

Oceanië:

Australië

• Reacties 719
  • Bezichtigingen 40.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_438048

ik denk dat nederland gaat winnen met 2-1 want ik denk dat wij metsen alle denken servie & monteanego is makkelijk ik denk dat we er ons in zullen vergissen

Geplaatst:
comment_438050
ik denk dat nederland gaat winnen met 2-1 want ik denk dat wij metsen alle denken servie & monteanego is makkelijk ik denk dat we er ons in zullen vergissen

Precies, we kunnen ons er goed mee vergissen.

Servie&Montenegro kan wel degelijk voetballen, en ze zullen ongetwijfeld wel verrassend uit de hoek kunnen komen.

Poule C waar NL in zit wordt niet voor niks de poule des doods genoemd.

Geplaatst:
comment_438274
We zullen het zien vanmiddag om 3 uur :puh:

Ik denk dat Nederland wint, maar ik onderschat Servie & Montenegro zeker niet.

Maar 2e worden in de poule is al genoeg :puh:

Al hoop ik natuurlijk dat we 1e worden.

Tja, eerste worden zal wel moeilijk worden hoor tegen een ploeg zoals Argentinie zij hebben echt topspelers zoals Crespo,Saviola,Messi,..., maar tweede worden zit er misschien wel in voor Nederland, ze hebben de sterkste poule alle ploegen in de poule zijn goed genoeg om door te gaan :Y . Maarja dat is de loting he :) . Nog 1 uurtje en dan begint de match, alhoewel ik wel naar de mannenfinale van Roland Garros ga kijken (ben een Belg en ook een tennisser dus is wel begrijpelijk :puh: ).

Geplaatst:
comment_438278

We zullen het zien vanmiddag om 3 uur :puh:

Ik denk dat Nederland wint, maar ik onderschat Servie & Montenegro zeker niet.

Maar 2e worden in de poule is al genoeg :puh:

Al hoop ik natuurlijk dat we 1e worden.

Tja, eerste worden zal wel moeilijk worden hoor tegen een ploeg zoals Argentinie zij hebben echt topspelers zoals Crespo,Saviola,Messi,..., maar tweede worden zit er misschien wel in voor Nederland, ze hebben de sterkste poule alle ploegen in de poule zijn goed genoeg om door te gaan :Y . Maarja dat is de loting he :) . Nog 1 uurtje en dan begint de match, alhoewel ik wel naar de mannenfinale van Roland Garros ga kijken (ben een Belg en ook een tennisser dus is wel begrijpelijk :puh: ).

Je vergeet Riquilme, de sterrespeler van gisteren. :puh: Volgens mij gaan Argentinie en Nederland wel gelijk spelen, maar voor beide ploegen zal het een zware match worden.

Nog 50 minuutjes. :puh:

Geplaatst:
comment_438279

Nog 50 minuten. :bier:

>>> Door NandroDavids: denkaanhenk (en de rest): Ik vind 't best dat jullie hier gezellig posten rondom de wedstrijden, maar dit soort posts vallen onder SPAM en zijn derhalve niet toegestaan!<<<

Bewerkt: door NandroDavids

Geplaatst:
comment_438302

Wie heeft er hier allemaal die Land Hup Hup Hol sjaal? Ik helaas niet. :N

ZIE MIJN SIG VOOR COUNTDOWN (UPDATE: ELKE 5 MINUTEN)...

Bewerkt: door flitskikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.